top of page
Anchor 1
me 2_edited.jpg

Πώς να εμφανίζεται το site σας στο Google εύκολα

Μάθετε πώς να εμφανίζεται το site σας στο Google με σωστό SEO. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά, ποιοτικό περιεχόμενο και φιλικό σχεδιασμό για κινητά.

Ρωτήστε τον Βλαδίμηρο

Casual Meeting

Οι στόχοι μου για εσάς:

Να αξιοποιήσετε τις online ευκαιρίες του κλάδου σας.

Να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες.

Να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα που ξεχωρίζει.

Να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με στρατηγική.

Βελτίωση SEO με σωστή χρήση λέξεων-κλειδιών

Η σωστή χρήση λέξεων-κλειδιών είναι, χωρίς αμφιβολία, ένα από τα πιο κρίσιμα σημεία για τη βελτίωση της κατάταξης μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αλλά, ας το ξεκαθαρίσουμε από την αρχή: το να γεμίσετε μια σελίδα με λέξεις-κλειδιά (γνωστό και ως *keyword stuffing*) δεν είναι απλώς παρωχημένο—είναι και πιθανό να σας βλάψει. Η Google εξελίσσεται συνεχώς, και σήμερα ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο για τη συνάφεια και τη χρησιμότητα του περιεχομένου, παρά για την τυφλή επανάληψη λέξεων. Οπότε ναι, οι λέξεις-κλειδιά είναι βασικές, αλλά όχι όπως ίσως τις είχαμε κατά νου πριν από μια δεκαετία.

Ένα σωστό ξεκίνημα είναι να επενδύσετε χρόνο σε μία πολύ συγκεκριμένη έρευνα. Ποιοι όροι αναζήτησης σχετίζονται άμεσα με το αντικείμενο ή τους πελάτες σας; Αυτά τα σημεία είναι το θεμέλιο σας. Εδώ μπορείτε να αξιοποιήσετε εργαλεία όπως το Google Keyword Planner (ένα κλασικό, αλλά πάντα χρήσιμο εργαλείο) ή να κοιτάξετε απευθείας τι συζητούν οι άνθρωποι σε forums, ομάδες στο Facebook, ή ακόμα και στο Reddit. Συχνά, αυτός ο "ανεπίσημος" τρόπος παρακολούθησης των αναζητήσεων μπορεί να αποκαλύψει φράσεις ή θέματα που δεν θα σκεφτόσασταν ποτέ, τουλάχιστον όχι από τα επίσημα στατιστικά εργαλεία.

Ας πούμε τώρα ότι βρήκατε μερικές λέξεις-κλειδιά που έχουν σημασία για εσάς. Το επόμενο βήμα (ίσως και το πιο δύσκολο) είναι να βρείτε το σωστό τρόπο να τις ενσωματώσετε στο περιεχόμενό σας. Και όχι, δεν εννοώ να τις ρίξετε απλώς στους τίτλους, τις επικεφαλίδες ή κάθε τέταρτη πρόταση. Η χρήση τους πρέπει να έρχεται φυσικά—να μην φαίνεται ότι καταβάλατε υπερπροσπάθεια για να πείσετε τον αλγόριθμο της Google ότι ξέρετε τι κάνετε. Φανταστείτε έναν επισκέπτη που διαβάζει τη σελίδα σας. Αν κάτι τους κάνει να σταματήσουν και να σκεφτούν, "Γιατί αυτή η πρόταση ακούγεται τόσο περίεργη;" τότε χάνετε ήδη το παιχνίδι. Ο στόχος είναι η φυσικότητα. Οτιδήποτε άλλο είναι απλά αντιπαραγωγικό.

Για παράδειγμα, ας πάρουμε μια ιστοσελίδα εσωτερικής διακόσμησης. Αν θέλετε να αξιοποιήσετε μια λέξη-κλειδί όπως "ιδέες διακόσμησης σαλονιού," μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε σε τίτλους και παραγράφους, αλλά όχι με το ζόρι. Ένας τρόπος είναι να την εντάξετε σε ερωτήσεις, όπως: "Ψάχνετε για φρέσκες ιδέες διακόσμησης σαλονιού που συνδυάζουν λειτουργικότητα και στυλ;" Με αυτόν τον τρόπο, δεν παρεμβάλετε απλώς λέξεις-κλειδιά—ανοίγετε και έναν χρήσιμο διάλογο με το κοινό σας.

Η στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων-κλειδιών (στους τίτλους, στις επικεφαλίδες H1, H2, ίσως και στις μετα-περιγραφές) είναι σημαντική, αλλά εξίσου κρίσιμο είναι να υπάρχει ισορροπία. Η εμπειρία του χρήστη πάντα υπερισχύει. Αντί να προσπαθείτε να "ξεπεράσετε" το σύστημα, σκεφτείτε πώς να δημιουργήσετε πραγματική αξία. Δώστε στους ανθρώπους περιεχόμενο που θα τους κρατήσει, θα τους προσφέρει απαντήσεις, ή—γιατί όχι;—θα τους εμπνεύσει. Όταν ένας αναγνώστης παραμείνει στη σελίδα σας, κάνει κλικ σε περισσότερους συνδέσμους, ή μοιράζεται το άρθρο σας, η Google το προσέχει.

Εδώ που τα λέμε, ένα καλογραμμένο και καλά δομημένο περιεχόμενο (με λέξεις-κλειδιά που "κουμπώνουν" με τη ροή και το ύφος της σελίδας) λειτουργεί εξίσου καλά για τους χρήστες όσο και για τους μηχανισμούς της Google. Άλλωστε, και η Google δημιουργεί τον αλγόριθμό της με βάση το πώς αλληλεπιδρούν οι πραγματικοί άνθρωποι με το περιεχόμενο.

Οπότε ναι, παίξτε με τις λέξεις-κλειδιά, αλλά παίξτε με στιλ. Επιμείνετε στη λεπτομέρεια, μην κάνετε εκπτώσεις στη συνοχή, και θυμηθείτε: όσους κανόνες κι αν υπάρχουν γύρω από το SEO, στο τέλος είναι θέμα ισορροπίας. Και, κατά κάποιον τρόπο, θέμα κοινής λογικής.

Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για χρήστες

Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου ξεκινά από ένα απλό, θεμελιώδες ερώτημα: “Τι πραγματικά χρειάζεται ή ψάχνει να βρει ο άνθρωπος που μπαίνει σε αυτή τη σελίδα;” Δεν είναι μόνο θέμα πληροφοριών· είναι θέμα ανθρώπινης σύνδεσης. Σκεφτείτε το. Όταν επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα, ελπίζετε να βρείτε κάτι που όχι μόνο να απαντά στην ερώτησή σας, αλλά και να το κάνει με τρόπο που δε σας κουράζει ή δε σας "μιλάει" από πάνω προς τα κάτω. Το μυστικό είναι να γράφετε για πραγματικούς ανθρώπους, όχι για κάποια αφηρημένη έννοια του “χρήστη”.

Αυτό σημαίνει γλώσσα απλή αλλά όχι επιφανειακή—να αποφεύγετε περίπλοκους και στομφώδεις όρους που μπορεί να εντυπωσιάζουν, αλλά τελικά κάνουν το κείμενο ακατανόητο. Χρήσιμο παράδειγμα εδώ: αν γράφετε για SEO, μη βουτήξετε αμέσως σε τεχνικούς όρους όπως “canonical tags” ή “schema markup”, αν το κοινό σας απλώς θέλει να μάθει πώς να κάνει τη σελίδα του να εμφανίζεται στις πρώτες αναζητήσεις στο Google. Ξεκινήστε με αυτό που έχει νόημα για αυτούς και αφήστε τα βαθύτερα τεχνικά θέματα για αργότερα.

Όμως, το “πώς τα λέτε” δεν είναι αρκετό από μόνο του. Η δομή παίζει επίσης τεράστιο ρόλο. Το να βλέπει ένας επισκέπτης ένα κείμενο καλοτοποθετημένο, σπασμένο σε παραγράφους που του δίνουν οπτική "ανάσα", είναι κάτι που κάνει τη διαφορά. Ας είμαστε ειλικρινείς: Ο κόσμος σαρώνει τις σελίδες στο διαδίκτυο, δεν διαβάζει πάντα γραμμή-γραμμή προσεκτικά. Επομένως, βοηθήστε τον με ξεκάθαρες επικεφαλίδες, λίστες (όχι, μη φοβάστε τις λίστες· τις λατρεύει το μάτι) και περιεκτικά κομμάτια πληροφορίας. Ίσως το μεγαλύτερο κομπλιμέντο για μία ιστοσελίδα είναι όταν ο αναγνώστης σκέφτεται: “Α! Βρήκα αυτό που θέλω χωρίς να χαθώ στο κείμενο.”

Τώρα, πέρα από τη δομή και το ύφος, υπάρχει ένα λεπτότερο στοιχείο που διαχωρίζει το μέτριο περιεχόμενο από το πραγματικά καλό: η αυθεντικότητα. Ο κόσμος έχει κουραστεί από τυποποιημένους οδηγούς, γεμάτους "κλισεδιασμένα" παραδείγματα και κοινότυπες συμβουλές που νιώθεις ότι έχουν γραφτεί απλώς για να γεμίσουν κείμενο. Αν θέλετε να ξεχωρίσετε, προσεγγίστε τον αναγνώστη με γνησιότητα. Μιλήστε όπως θα μιλούσατε σε έναν φίλο που ίσως αντιμετωπίζει το ίδιο ερώτημα. Φανταστείτε, για παράδειγμα, κάποιον να σας ρωτά: "Πώς μπορώ να κάνω το site μου να τραβήξει το ενδιαφέρον;". Δεν θα απαντούσατε με την πιο ειλικρινή, ανθρώπινη και καθαρή συμβουλή που γνωρίζετε; Αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα που πρέπει να μπει στο κείμενό σας.

Και, φυσικά, μην αγνοείτε τις λεπτομέρειες—αυτές ξεχωρίζουν τους επαγγελματίες από όσους αρκούνται στο «αρκετά καλό». Ένα καλογραμμένο κείμενο χωρίς ορθογραφικά λάθη, με σωστή ροή σκέψης, επικοινωνεί σιωπηλά την αίσθηση ότι νοιάζεστε. Το ίδιο ισχύει και για το κατά πόσο αυτό που υπόσχεστε στον τίτλο σας αντανακλάται όντως στην ουσία του περιεχομένου σας. Αν ένας χρήστης νιώσει ότι χάνει τον χρόνο του, γιατί υποσχεθήκατε πολλά και δώσατε λίγα, το παιχνίδι χάνεται.

Στο τέλος της ημέρας, το ποιοτικό περιεχόμενο δεν αφορά (μόνο) το SEO, τις λέξεις-κλειδιά ή τους έξυπνους τίτλους. Αφορά το να ικανοποιείτε έναν άνθρωπο που αφιέρωσε χρόνο να σας διαβάσει. Και αν το κάνετε σωστά, αυτός ο άνθρωπος δεν είναι απλώς ένας τυχαίος επισκέπτης—γίνεται ένας πιστός αναγνώστης (ή πελάτης) που θα σας επισκεφθεί ξανά. Και αυτό, τελικά, είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή.

Χρήση φιλικού σχεδιασμού για κινητά

Σκέψου πόσες φορές έχεις πιάσει τον εαυτό σου να περιηγείται στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας το κινητό σου – από την αναζήτηση μιας συνταγής μέχρι την αγορά ενός προïόντος σε δύο λεπτά πριν κοιμηθείς. Το κινητό κυριαρχεί. Και αυτό ακριβώς καθιστά τον φιλικό σχεδιασμό για κινητά κάτι περισσότερο από "έναν ακόμη παράγοντα". Είναι, ουσιαστικά, το πώς θα προσεγγίσεις, θα κρατήσεις και τελικά θα κερδίσεις το ενδιαφέρον εκείνων που συναντούν το site σου από μια μικρή οθόνη.

Για να είμαστε ειλικρινείς, κανείς δεν έχει την υπομονή να ζουμάρει για να διαβάσει κείμενα που μοιάζουν με περίληψη στο πίσω μέρος μιας συσκευασίας ή να παλέψει να πατήσει ένα μικροσκοπικό κουμπί που μοιάζει να απαιτεί... χειρουργική ακρίβεια. Ένα e-shop, για παράδειγμα, που δεν ανέχεται αυτές τις παγίδες, δεν κάνει απλώς τη ζωή των χρηστών του ευκολότερη – ενισχύει και το δικό του brand. Έχεις παρατηρήσει πώς η smooth εμπειρία από έναν responsive σχεδιασμό (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, προσαρμόζεται σαν χαμαιλέων σε κάθε μέγεθος οθόνης) κάνει τα πάντα να μοιάζουν πιο εύκολα; Τα κουμπιά βρίσκονται ακριβώς εκεί που περιμένεις, οι εικόνες φορτώνουν γρήγορα και κάθε πληροφορία είναι προσβάσιμη χωρίς κόπο. Αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι στρατηγική. Και πίσω από αυτή, κρύβεται η βαθιά κατανόηση ότι ο web σχεδιασμός δεν είναι απλώς design· είναι εμπειρία.

Φυσικά, η ταχύτητα παίζει επίσης τεράστιο ρόλο. Στην εποχή που πολλοί έχουν την υπομονή του TikTok scroll, ένα site που καθυστερεί δύο-τρία δευτερόλεπτα να φορτώσει πληρώνει το τίμημα: απώλεια επισκεπτών. Είναι σαν να θέλεις κάτι γρήγορο από ένα αυτοματοποιημένο ταμείο και να μένεις καθηλωμένος λόγω βλάβης. Το user experience στον ψηφιακό κόσμο βασίζεται σε τέτοιες λεπτομέρειες.

Από την άλλη, το mobile-friendly design δεν αφορά μόνο τους χρήστες. Έχεις παρατηρήσει πώς ο αλγόριθμος της Google λατρεύει τα sites που "μιλούν" άψογα τη γλώσσα του responsive σχεδιασμού; Όταν το site σου είναι ευέλικτο και λειτουργικό, δεν σου επιστρέφει μόνο τους χρήστες που το εκτίμησαν, αλλά και τις ίδιες τις μηχανές αναζήτησης που προτιμούν να το προβάλουν. Είναι ένα win-win.

Τι κρατάμε λοιπόν; Φιλική πλοήγηση, διακριτή και ξεκάθαρη ιεράρχηση περιεχομένου (κανείς δεν θέλει ατελείωτη σκρολάρισμα για να βρει κάτι) και ταχύτητα που δεν προδίδει τη σύγχρονη ανάγκη για γρήγορη πρόσβαση. Γιατί; Επειδή στην ουσία μιλάς στη "βιαστική" έκδοση του κόσμου, την έκδοση που απαιτεί τα πάντα – αλλά άμεσα. Άρα, σχεδιάζοντας με σύνεση και στρατηγική, μπορεί να κάνεις πολύ περισσότερα από το απλό "να προσαρμοστείς". Μπορείς να ξεχωρίσεις.

Ρωτήστε τον Βλαδίμηρο 

Μην Ανησυχείτε αν δεν είστε Ειδικοί στην Τεχνολογία 

Καταλαβαίνουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι δύσκολη. Γι' αυτό είμαι εδώ για να σας προσφέρω προσωπική υποστήριξη, φιλικά εργαλεία διαχείρισης και εξατομικευμένη εκπαίδευση. Μαζί, θα εξασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί άψογα και σας βοηθά να βρείτε νέους πελάτες.

Untitled design (4)_edited.jpg

Προσωπική Υποστήριξη 

Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω με ό,τι χρειάζεστε. Μαζί, θα διασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί όπως θέλετε και είναι εύκολη στη χρήση.

Laptop Keyboard

​Εκπαίδευση και Καθοδήγηση

Προσφέρω εξατομικευμένη εκπαίδευση και καθοδήγηση, για να κατανοήσετε πλήρως πώς να χρησιμοποιείτε όλα τα εργαλεία της ιστοσελίδας σας, δίνοντάς σας την αυτοπεποίθηση να τη διαχειρίζεστε αποτελεσματικά.

Προσαρμοσμένες Υπηρεσίες για Μεθοδική Ψηφιακή Ανάπτυξη

Επαγγελματική Ιστοσελίδα φτιαγμένη ειδικά για αυτό που προσφέρετε, με την προσωπική πινελιά του Βλαδίμηρου

Διαδικτυακό μάρκετινγκ που βασίζεται καθαρά στους στόχους, τις ανάγκες και το budget σας

Δημιουργούμε Έξυπνα Microbrands με Στόχο να Επικοινωνούν Αποτελεσματικά με το Κοινό-Στόχο

bottom of page