
Οι στόχοι μου για εσάς:
Να αξιοποιήσετε τις online ευκαιρίες του κλάδου σας.
Να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες.
Να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα που ξεχωρίζει.
Να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με στρατηγική.

Στρατηγικές για Μετατροπή Επισκεπτών σε Πελάτες

Η μετατροπή των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας σε πιστούς πελάτες μοιάζει λίγο με τη δημιουργία μιας καλής ανθρώπινης σχέσης – χρειάζεται κατανόηση, στρατηγική και, πάνω απ’ όλα, αληθινή προσοχή στις ανάγκες του άλλου. Το πρώτο βήμα; Να έχετε ξεκάθαρη εικόνα του τι τους έφερε σε εσάς. Για παράδειγμα, μήπως κάποιος βρέθηκε στην ιστοσελίδα σας επειδή διάβασε ένα άρθρο σας για τρόπους βελτίωσης του χρόνου απόκρισης στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις; Τότε είναι εύλογο να αναζητά πρακτικές λύσεις. Δώστε του λοιπόν ό,τι χρειάζεται: περιεχόμενο «χειροπιαστό» και χρήσιμο – οδηγούς, απαντήσεις σε βασικές ερωτήσεις ή έναν ευέλικτο κατάλογο εργαλείων που προσθέτουν αξία αμέσως.
Όμως το περιεχόμενο από μόνο του δεν αρκεί. Σκεφτείτε την εμπειρία στο σύνολό της. Έχετε μπει ποτέ σε φυσικό κατάστημα που ήταν τόσο προσεγμένο και φιλικό που αυθόρμητα θέλατε να αγοράσετε κάτι; Ε, το ίδιο ισχύει και για μια ιστοσελίδα. Πρέπει να υπάρχει σαφήνεια. Όχι κρυφές πληροφορίες, όχι περίπλοκα μενού. Αν κάποιος μπερδευτεί όταν θέλει να δει τις υπηρεσίες σας ή να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας, είναι σαν να χάνει τον χάρτη μέσα σε μια αγορά. Οργανώστε τα πάντα γύρω από έναν κανόνα: την άνεση του χρήστη.
Μην υποτιμάτε, επίσης, τη δύναμη του ανθρώπινου παράγοντα – ακόμα κι αν το μέσο σας είναι η οθόνη. Ένα ζεστό μήνυμα, μια προσωπική ιστορία για κάποιο πρόβλημα που λύσατε για έναν πελάτη σαν κι εκείνους, ή η ενσωμάτωση καθημερινού, οικείου τόνου στην επικοινωνία σας, μπορούν να κάνουν πολλά περισσότερα από τις πιο «επώνυμες» διαφημίσεις σας. Κάντε τη διαδρομή από επισκέπτης σε πελάτης να μοιάζει λιγότερο σαν συναλλαγή και περισσότερο σαν αλληλεπίδραση. Να θυμάστε: οι άνθρωποι αγοράζουν από εκεί που νιώθουν πως τους καταλαβαίνουν.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Φροντίστε οι λέξεις σας να έχουν «βάρος». Αντί γενικόλογων υποσχέσεων, δείξτε πραγματική κατανόηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επισκέπτες σας – και προσφέρετε την πιο ειλικρινή σας απάντηση. Αν, για παράδειγμα, δουλεύετε στον χώρο των υπηρεσιών διαχείρισης χρόνου, ίσως έχει νόημα να εξηγήσετε με παραδείγματα πώς ένα εργαλείο σας κατάφερε να μειώσει κατά 30% τις χαμένες ώρες ενός πελάτη. Τέτοιο περιεχόμενο εμπνέει εμπιστοσύνη, όσο πιο συγκεκριμένο και κατανοητό γίνεται.
Και ένα ακόμα σημαντικό σημείο που συχνά παραβλέπεται: μην περιμένετε από όλους να αποφασίσουν άμεσα. Πολλοί μπορεί να ξαναεπιστρέψουν, να αναζητήσουν κάτι που τους κίνησε το ενδιαφέρον αλλά δεν τους έπεισε τότε, ή να προσέξουν τον ιστότοπό σας όταν το πρόβλημά τους γίνει πιο πιεστικό. Αυτά τα «μελλοντικά μονοπάτια» αξίζει να τα θυμάστε όταν σχεδιάζετε τη στρατηγική σας. Φυτέψτε «σπόρους» μέσα από σελίδες πλούσιες σε χρήσιμο υλικό και θα δείτε τις επιστροφές να αυξάνονται.
Το ταξίδι ενός επισκέπτη προς την απόφαση για αγορά δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο, αλλά σίγουρα πρέπει να είναι προσεγμένο. Αν τους κάνετε να αισθανθούν ότι η σελίδα σας ή η προσέγγισή σας είναι ακριβώς αυτό που έψαχναν χωρίς περιττή ταλαιπωρία ή ασαφείς διατυπώσεις, τότε έχετε ήδη κερδίσει το σημαντικότερο κομμάτι της μάχης.
Μην Ανησυχείτε αν δεν είστε Ειδικοί στην Τεχνολογία
Καταλαβαίνουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι δύσκολη. Γι' αυτό είμαι εδώ για να σας προσφέρω προσωπική υποστήριξη, φιλικά εργαλεία διαχείρισης και εξατομικευμένη εκπαίδευση. Μαζί, θα εξασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί άψογα και σας βοηθά να βρείτε νέους πελάτες.
_edited.jpg)
Προσωπική Υποστήριξη
Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω με ό,τι χρειάζεστε. Μαζί, θα διασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί όπως θέλετε και είναι εύκολη στη χρήση.

Εκπαίδευση και Καθοδήγηση
Προσφέρω εξατομικευμένη εκπαίδευση και καθοδήγηση, για να κατανοήσετε πλήρως πώς να χρησιμοποιείτε όλα τα εργαλεία της ιστοσελίδας σας, δίνοντάς σας την αυτοπεποίθηση να τη διαχειρίζεστε αποτελεσματικά.
Προσαρμοσμένες Υπηρεσίες για Μεθοδική Ψηφιακή Ανάπτυξη
Επαγγελματική Ιστοσελίδα φτιαγμένη ειδικά για αυτό που προσφέρετε, με την προσωπική πινελιά του Βλαδίμηρου
Διαδικτυακό μάρκετινγκ που βασίζεται καθαρά στους στόχους, τις ανάγκες και το budget σας
Δημιουργούμε Έξυπνα Microbrands με Στόχο να Επικοινωνούν Αποτελεσματικά με το Κοινό-Στόχο