top of page
Anchor 1
me 2_edited.jpg

Κατασκευή eshop κόστος: Λύσεις για επαγγελματική παρουσία online

Μάθετε πώς να επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να μειώσετε το κόστος κατασκευής του eshop σας αποτελεσματικά.

Ρωτήστε τον Βλαδίμηρο

Casual Meeting

Οι στόχοι μου για εσάς:

Να αξιοποιήσετε τις online ευκαιρίες του κλάδου σας.

Να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες.

Να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα που ξεχωρίζει.

Να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με στρατηγική.

Πώς να επιλέξετε την ιδανική πλατφόρμα για το eshop σας

Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας για να στήσετε το eshop σας δεν είναι απλώς άλλο ένα τεχνικό βήμα· είναι μια απόφαση που μπορεί να καθορίσει πόσο αποδοτικά θα λειτουργήσει η επιχείρησή σας, πώς θα εξελιχθεί στο μέλλον και, φυσικά, πώς θα αντιληφθούν οι πελάτες σας την εμπειρία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Μιλάμε για ένα βήμα που απαιτεί προσεκτική σκέψη και... λίγη διορατικότητα.

Καταρχάς, σκεφτείτε τις ειδικές ανάγκες της επιχείρησής σας. Αν, για παράδειγμα, ξεκινάτε τώρα με έναν περιορισμένο κατάλογο προϊόντων, ίσως να μη χρειάζεστε κάποια φαντασμαγορική λύση με δεκάδες εξελιγμένες δυνατότητες που δε θα χρησιμοποιήσετε ποτέ. Από την άλλη, αν έχετε στο μυαλό σας μια δυναμική πορεία –κάτι όπως οι μεγάλες πολυκαναλικές πλατφόρμες που συνδυάζουν πωλήσεις σε πολλές αγορές ταυτόχρονα– τότε, μάλλον θα χρειαστείτε κάτι πιο ευέλικτο και, κυρίως, επεκτάσιμο.

Εδώ λοιπόν, έρχεται η συζήτηση για τα εργαλεία SEO, τις πιθανότητες διασύνδεσης με άλλες εφαρμογές ή εργαλεία (για παράδειγμα CRM ή αποστολές προϊόντων) και –λίγο πιο πρακτικά– το πόσο εύκολο είναι να μάθετε τη χρήση της πλατφόρμας. Αν η διαχείριση μοιάζει με λαβύρινθο, θα καταλήξετε να ξοδεύετε ακατάσχετα χρόνο και ενέργεια σε κάτι που θα έπρεπε να σας διευκολύνει. Για να το πούμε απλά, μια πλατφόρμα που δεν είναι φιλική στον χρήστη, είναι σαν ένα εργαλείο που υπόσχεται να κόψει εύκολα το ξύλο αλλά τελικά χρειάζεται περισσότερη δουλειά απ’ ό,τι το ίδιο το πριόνι.

Και ας μην παραβλέπουμε τα οικονομικά. Μπορεί μια φθηνότερη λύση να μοιάζει θελκτική στην αρχή –ειδικά αν δουλεύετε με σφιχτό προϋπολογισμό– αλλά σκεφτείτε μακροπρόθεσμα: Τι γίνεται με τα κόστη συντήρησης και τις επεκτάσεις; Μήπως κάθε νέα ανάγκη που προκύπτει σημαίνει πρόσθετα έξοδα ή χρόνο χαμένο ανάμεσα σε προσαρμογές που δε λειτουργούν όπως θέλατε; Πολλοί επιχειρηματίες την έχουν «πατήσει» εδώ, επενδύοντας σε κάτι που φαινόταν οικονομικά σωστό μπροστά αλλά εξελίχθηκε σε μια δαπανηρή δυσλειτουργία.

Μην παραβλέψετε και τη σημασία του feedback. Πριν καταλήξετε, ψάξτε απόψεις από άλλες επιχειρήσεις που έχουν δοκιμάσει τις λύσεις που σκέφτεστε. Μιλήστε απευθείας μαζί τους, διαβάστε reviews ή, αν έχετε την ευκαιρία, ζητήστε μια επίδειξη της πλατφόρμας σε πραγματικό χρόνο. Δεν υπάρχει τίποτα πιο αποκαλυπτικό από το να δείτε πώς λειτουργεί κάτι στην πράξη, αντί να βασιστείτε μόνο σε υποσχέσεις και προδιαγραφές.

Στο τέλος της ημέρας, το πιο σημαντικό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι η πλατφόρμα σας δεν είναι απλώς ένα εργαλείο – είναι ο ίδιος ο «συνεργάτης» σας. Αυτός που θα σηκώσει μεγάλο βάρος για να χτίσει τη βάση της επιτυχίας σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Κάντε λοιπόν την επιλογή σας όχι μόνο με το παρόν στο μυαλό αλλά και κοιτώντας ένα δυο βήματα μπροστά. Είναι εντυπωσιακό πόσο μεγάλη διαφορά μπορούν να κάνουν οι σωστές (ή οι λάθος) αποφάσεις σε αυτό το κομμάτι της επιχείρησής σας.

Συμβουλές για αύξηση πωλήσεων μέσω του eshop σας

Η αύξηση των πωλήσεων μέσα από το eshop σας δεν είναι θέμα τύχης – είναι το αποτέλεσμα συνδυαστικών κινήσεων και στρατηγικών επιλογών που χτίζονται μεθοδικά. Στην καρδιά αυτής της διαδικασίας βρίσκονται οι λεπτομέρειες που διαμορφώνουν την εμπειρία του χρήστη. Και πιστέψτε με, οι μικρές προσαρμογές σε αυτή την κατεύθυνση μπορούν να κάνουν θαύματα.

Αρχίστε από τα βασικά, τον σχεδιασμό του site σας. Ένα λειτουργικό και χρηστικό eshop είναι κάτι παραπάνω από όμορφο – είναι απλό, ξεκάθαρο και ευχάριστο να το περιηγηθεί κάποιος. Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσες αγορές χάνονται επειδή ο πελάτης… χάθηκε στη διαδρομή προς το ταμείο; Άβολη πλοήγηση, πολλοί περιττοί "κλικ" ή δυσνόητα μενού συχνά οδηγούν σε εγκαταλειμμένα καλάθια. Σκεφτείτε πρακτικά: ένας χρήστης μπαίνει στο site σας θέλοντας να βρει αυτό που ψάχνει – και μάλιστα γρήγορα. Διευκολύνετε τη ζωή του με λογικά μενού και έξυπνες κατηγορίες.

Φυσικά, όσο σημαντική κι αν είναι η λειτουργικότητα, δεν μπορείτε να αγνοήσετε το οπτικό κομμάτι. Οι υποψήφιοι πελάτες δεν έχουν τη δυνατότητα να πιάσουν στα χέρια τους το προϊόν σας – το μόνο που έχουν είναι αυτές οι εικόνες και οι πληροφορίες που τους παρέχετε. Δείξτε τους, λοιπόν, το προϊόν σας από κάθε γωνία, φροντίστε οι φωτογραφίες να είναι υψηλής ποιότητας και επενδύστε στις λεπτομερείς, ανθρώπινες περιγραφές. Όχι τυποποιημένα ή στεγνά κείμενα – λιγότερη γλώσσα "καταλόγου", περισσότερη γλώσσα καθημερινής συζήτησης. Πείτε μια μικρή ιστορία που να βάζει τον πελάτη σας στη θέση του χρήστη του προϊόντος.

Μια πιο "έξυπνη" τακτική (και κάποιες φορές είναι αυτή που κάνει τη διαφορά) είναι η προσωποποίηση. Σκεφτείτε το εξής: πόσο πιο πιθανό είναι να παραμείνει ένας επισκέπτης στο site σας όταν βλέπει προϊόντα που πραγματικά τον ενδιαφέρουν; Εργαλεία που βασίζονται σε προτιμήσεις χρηστών – όπως οι αυτόματες προτάσεις βάσει προηγούμενης περιήγησης – ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία, δείχνοντας παράλληλα στον πελάτη ότι γνωρίζετε τα ενδιαφέροντά του. Είναι σαν να επισκέπτεστε έναν βιβλιοπώλη που σας θυμάται και σας φέρνει αμέσως εκείνο το μυθιστόρημα που σας ταιριάζει (ναι, κάπως έτσι λειτουργεί και η τεχνητή νοημοσύνη σε ένα eshop).

Και μη φοβάστε τις αξιολογήσεις. Οι πελάτες σας ξέρουν να εκτιμούν τη διαφάνεια – ακόμα κι αν υπάρχουν κάποια σχόλια που δεν είναι τέλεια. Στην πραγματικότητα, οι γνήσιες, ειλικρινείς κριτικές (όχι υπερβολικά "στημένες") χτίζουν εμπιστοσύνη. Άλλωστε, πόσες φορές έχετε επισκεφτεί ένα eshop και μείνατε να διαβάζετε κριτικές για ώρες προσπαθώντας να πείσετε τον εαυτό σας για την αγορά;

Τέλος – αλλά εξίσου σημαντικό – σκεφτείτε τη διαδικασία πληρωμής. Εδώ δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη: η ταχύτητα και η ασφάλεια είναι το παν. Ο πελάτης σας θέλει να νιώσει απόλυτη σιγουριά – όχι αγωνία (ή… προβλήματα με αργές φόρμες πληρωμής). Επενδύστε σε αξιόπιστες λύσεις και παρουσιάστε τες καθαρά. Απλώς θυμηθείτε: αν σε εκείνη τη στιγμή είναι να καλέσει φίλο για βοήθεια ή να ψαχτεί για το "πώς να πληρώσει σωστά", δύσκολα θα επιστρέψει.

Όλα αυτά μπορεί να σας φανούν απλά, αλλά εκεί ακριβώς κρύβεται το μυστικό. Μικρές, ουσιαστικές βελτιώσεις – που δείχνουν ότι κατανοείτε τον πελάτη σας – είναι συχνά αυτές που δημιουργούν τη διαφορά. Η λεπτομέρεια, άλλωστε, δεν είναι μόνο το κερασάκι στην τούρτα – είναι η απόδειξη ότι η επιχείρησή σας έχει τα μάτια και τα αυτιά ανοιχτά στις ανάγκες της αγοράς. Και αυτό είναι που τελικά αναγνωρίζει και ανταμείβει ο καταναλωτής.

Στρατηγικές για να μειώσετε το κόστος κατασκευής eshop

Η δημιουργία ενός eshop δεν χρειάζεται να είναι επένδυση που υπερβαίνει τις δυνατότητες μιας επιχείρησης. Με τη σωστή προετοιμασία και στρατηγική, μπορείτε να διατηρήσετε το κόστος χαμηλό, χωρίς να θυσιάζετε τη λειτουργικότητα ή την αισθητική. Το μυστικό βρίσκεται στις έξυπνες επιλογές και στη σαφή κατανόηση των αναγκών σας.

Αρχικά, όταν μιλάμε για πλατφόρμες, οι λύσεις ανοιχτού κώδικα, όπως το WooCommerce ή το OpenCart, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να ξεκινήσετε. Προσφέρουν μεγάλη ευελιξία χωρίς υψηλά κόστη αδειών, ενώ η κοινότητα που τις υποστηρίζει (με forums, tutorials, ακόμα και διαθέσιμα plugins) μπορεί να είναι ανεκτίμητη. Αν δεν πρόκειται για εξειδικευμένο project που απαιτεί μοναδικά χαρακτηριστικά, μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες σας με τα built-in εργαλεία ή με προσιτά πρόσθετα. Για παράδειγμα, αν πουλάτε διακοσμητικά είδη σπιτιού, πιθανότατα δε χρειάζεστε εξαντλητικές μηχανογραφικές δυνατότητες—ένας καθαρός και ευανάγνωστος κατάλογος προϊόντων αρκεί.

Το ίδιο ισχύει και για το σχεδιασμό. Παρόλο που ένας custom σχεδιασμός μπορεί να φαίνεται δελεαστικός, τα έτοιμα templates συχνά προσφέρουν εντυπωσιακή εμφάνιση με κλάσμα του κόστους. Ένα καλά επιλεγμένο template που ανταποκρίνεται στο brand σας μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά, ιδιαίτερα αν την αισθητική τη «δέσετε» με επαγγελματικές φωτογραφίες προϊόντων (που επίσης μπορείτε να κρατήσετε in-house, εφοδιάζοντας την ομάδα σας με ένα βασικό kit φωτογραφίας).

Ένα άλλο κομμάτι που συχνά παραβλέπεται είναι η φάση του ξεκινήματος. Δεν χρειάζεται να φτιάξετε εξαρχής μια ολοκληρωμένη, πολυεπίπεδη πλατφόρμα. Ξεκινήστε με τα βασικά: έναν κατανοητό κατάλογο, απλοποιημένη διαχείριση παραγγελιών, και λίγες αλλά στοχευμένες λειτουργίες. Ένας ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης που πουλάει χειροποίητα κοσμήματα μπορεί να ξεκινήσει με ένα mini-shop και να προσθέσει advanced δυνατότητες, όπως loyalty programs ή δυναμικά φίλτρα αναζήτησης, αφού αυξηθούν οι ανάγκες του αγοραστικού κοινού.

Μην υποτιμάτε επίσης τη δύναμη της ομάδας σας. Αντί να προσλάβετε εξωτερικούς συνεργάτες για κάθε μικρό task, εξοπλίστε τους ανθρώπους σας με τα εργαλεία και την εκπαίδευση που χρειάζονται ώστε να δημιουργούν περιεχόμενο (όπως περιγραφές ή banners). Και δεν χρειάζεται να είναι τέλειο από την αρχή. Η αυθεντικότητα ενός γραπτού κειμένου που προέρχεται από κάποιον που «ζει» τα προϊόντα σας μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη απήχηση από ένα υπερβολικά στιλιζαρισμένο αποτέλεσμα.

Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι πρέπει να καταλήξετε με κάτι πρόχειρο ή φθηνό σε ποιότητα. Αντίθετα, το ζητούμενο είναι να αξιοποιήσετε το budget σας με συνέπεια και στρατηγική, ώστε να εστιάσετε στα στοιχεία που θα έχουν πραγματική αξία για το κοινό σας. Σκεφτείτε το απλά: για έναν πελάτη ενός eshop, σημασία έχει να βρει εύκολα το προϊόν που θέλει και να εμπιστευτεί τη διαδικασία αγοράς—και όχι αν το site διαθέτει την τελευταία τεχνολογία animation.

Εν τέλει, η κατασκευή ενός επιτυχημένου eshop με λογικό κόστος είναι ένα παιχνίδι ισορροπίας μεταξύ των «θέλω» και των «χρειάζομαι». Το να ξεκινήσετε απλά και να εξελίξετε την πλατφόρμα σας σταδιακά, με βάση την ανάπτυξη της επιχείρησης, είναι μια στρατηγική που μειώνει τον κίνδυνο περιττών εξόδων και διασφαλίζει σταθερότητα (και λιγότερο άγχος) σε όλα τα στάδια της πορείας σας online.

Ρωτήστε τον Βλαδίμηρο 

Μην Ανησυχείτε αν δεν είστε Ειδικοί στην Τεχνολογία 

Καταλαβαίνουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι δύσκολη. Γι' αυτό είμαι εδώ για να σας προσφέρω προσωπική υποστήριξη, φιλικά εργαλεία διαχείρισης και εξατομικευμένη εκπαίδευση. Μαζί, θα εξασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί άψογα και σας βοηθά να βρείτε νέους πελάτες.

Untitled design (4)_edited.jpg

Προσωπική Υποστήριξη 

Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω με ό,τι χρειάζεστε. Μαζί, θα διασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί όπως θέλετε και είναι εύκολη στη χρήση.

Laptop Keyboard

​Εκπαίδευση και Καθοδήγηση

Προσφέρω εξατομικευμένη εκπαίδευση και καθοδήγηση, για να κατανοήσετε πλήρως πώς να χρησιμοποιείτε όλα τα εργαλεία της ιστοσελίδας σας, δίνοντάς σας την αυτοπεποίθηση να τη διαχειρίζεστε αποτελεσματικά.

Προσαρμοσμένες Υπηρεσίες για Μεθοδική Ψηφιακή Ανάπτυξη

Επαγγελματική Ιστοσελίδα φτιαγμένη ειδικά για αυτό που προσφέρετε, με την προσωπική πινελιά του Βλαδίμηρου

Διαδικτυακό μάρκετινγκ που βασίζεται καθαρά στους στόχους, τις ανάγκες και το budget σας

Δημιουργούμε Έξυπνα Microbrands με Στόχο να Επικοινωνούν Αποτελεσματικά με το Κοινό-Στόχο

bottom of page