top of page
Anchor 1
me 2_edited.jpg

Επιτυχημένο eshop: Πώς να Βρείτε Πελάτες Online

Μάθετε πώς να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο eshop με στρατηγικές αύξησης πωλήσεων, βελτίωση εμπιστοσύνης πελατών και τεχνικές SEO για περισσότερες επισκέψεις.

Ρωτήστε τον Βλαδίμηρο

Casual Meeting

Οι στόχοι μου για εσάς:

Να αξιοποιήσετε τις online ευκαιρίες του κλάδου σας.

Να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες.

Να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα που ξεχωρίζει.

Να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με στρατηγική.

Στρατηγικές για Αύξηση Πωλήσεων στο Διαδίκτυο

Για να αυξήσετε ουσιαστικά τις πωλήσεις του eshop σας, χρειάζεται να πάτε πέρα από τις επιφανειακές κινήσεις και να επικεντρωθείτε σε στρατηγικές που προσφέρουν χειροπιαστή αξία στο κοινό σας. Το θεμέλιο αυτής της προσπάθειας είναι η κατανόηση των ανθρώπων που βγαίνουν στην άλλη πλευρά της οθόνης: ποιοι είναι, τι ψάχνουν, ποιες είναι οι έννοιες και οι ανάγκες που τους κινούν καθημερινά. Δεν είναι μόνο θέμα προϊόντος, αλλά πώς αυτό εντάσσεται στη ζωή τους. Εδώ μπαίνει το περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε: άρθρα, βίντεο, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις – οτιδήποτε τους κάνει να αισθανθούν ότι καλύπτετε όχι μόνο τις απορίες τους, αλλά ότι πραγματικά τους ακούτε.

Αυτό, φυσικά, χρειάζεται να συνοδευτεί από έναν ιστότοπο που δεν φρενάρει τη ροή. Ένας απαρχαιωμένος ή δύσχρηστος ιστότοπος είναι σαν να ζητάτε από κάποιον να καταλάβει ένα πολύπλοκο manual αντί να του δώσετε οδηγίες σε απλά, καθαρά βήματα. Σκέφτεστε να αγοράσετε κάτι και χρειάζεστε τρία λεπτά για να το βρείτε ή, χειρότερα, νιώθετε "χαμένοι" μέσα στις κατηγορίες; Οχι. Κανείς δεν έχει υπομονή για τέτοια πράγματα, ούτε εσείς. Γρήγορη πλοήγηση λοιπόν, ξεκάθαρες κατηγορίες προϊόντων, ελκυστικές αλλά κατανοητές περιγραφές – όλα αυτά έχει αποδειχθεί ξανά και ξανά ότι δεν είναι λεπτομέρειες, αλλά βασικά συστατικά μιας επιτυχημένης online εμπειρίας.

Τώρα, αν νομίζετε πως τα κοινωνικά δίκτυα είναι απλώς μια "υποχρέωση" για να φαίνεστε δραστήριοι, ίσως ήρθε η ώρα να αλλάξετε θεώρηση. Οι άνθρωποι αγαπούν ιστορίες. Οπότε, ξεχάστε το αποστειρωμένο, “πωλησιακό” ύφος και εστιάστε στο αυθεντικό περιεχόμενο: μοιραστείτε εμπειρίες, χρήσιμα tips που μπορούν να τους βοηθήσουν άμεσα (κάτι που οι περισσότεροι επιχειρηματίες ξεχνούν), ή ακόμα και κάτι που θα κάνει τον πελάτη σας να χαμογελάσει – μια ανθρώπινη πινελιά που κερδίζει πάντα. Και ας μην ξεχνάμε τη σημασία των κριτικών. Ένα γνήσιο feedback (καλό ή κακό, ενδιαφέρουν εξίσου) μπορεί να σας οδηγήσει σε βελτιώσεις που δεν φανταζόσασταν ότι ήταν απαραίτητες. Ταυτόχρονα, δείχνει στους πελάτες σας ότι σέβεστε τη φωνή τους – μία κίνηση που χτίζει αμοιβαίο σεβασμό και εμπιστοσύνη.

Τέλος, το κλειδί είναι η συνέπεια και η ακεραιότητα. Ο κόσμος έχει αυξημένη ευαισθησία (και ας μην το λέει πάντα φωναχτά) απέναντι στις εταιρείες που φαίνονται αυθεντικές σε όλα τα επίπεδα. Οι πελάτες δεν αγοράζουν απλώς προϊόντα – επενδύουν σε εμπειρίες και αξίες. Θυμάστε την ιστορία με εκείνο το μικρό café που όλοι αγαπούν επειδή “σερβίρουν τον καλύτερο καφέ, αλλά με τον πιο ανθρώπινο τρόπο”; Ναι, αυτό το café είναι το πρότυπο σας – ακόμη και αν το μαγαζί σας είναι online.

Ακούγονται πολλά; Ίσως. Αλλά η ουσία είναι μία: η πώληση δεν έρχεται από το πουθενά – είναι το αποτέλεσμα σχέσεων και εμπειριών που θέλετε ή όχι, χρειάζεται να καλλιεργήσετε με υπομονή.

Πώς να Κερδίσετε την Εμπιστοσύνη των Πελατών σας

Η εμπιστοσύνη των πελατών είναι, χωρίς καμία υπερβολή, η ραχοκοκαλιά οποιουδήποτε επιτυχημένου eshop. Αν δεν κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους, όλα τα άλλα – από τα προϊόντα μέχρι το marketing – καταρρέουν σαν χάρτινος πύργος. Αλλά πώς χτίζεις μια τέτοια σχέση σήμερα, σε μια εποχή όπου οι καταναλωτές βομβαρδίζονται με αμέτρητες επιλογές και έχουν μάθει να είναι – δικαίως – καχύποπτοι; Η απάντηση βρίσκεται σε τρεις λέξεις: διαφάνεια, αξιοπιστία κι συνέπεια. Κι όταν λέω συνέπεια, το εννοώ μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας.

Ας ξεκινήσουμε με τη διαφάνεια, έναν τομέα όπου πολλοί αποτυγχάνουν (συχνά ακούσια). Είναι θεμελιώδης, όχι γιατί “μοιάζει ωραία”, αλλά γιατί οι online αγοραστές έχουν αναπτύξει μια σχεδόν ενστικτώδη ικανότητα να ανιχνεύουν υποψίες παραπληροφόρησης. Οι περιγραφές των προϊόντων σας πρέπει να είναι ξεκάθαρες και ειλικρινείς – χωρίς περιττές υπερβολές ή, χειρότερα, “ψιλά γράμματα.” Για παράδειγμα, εάν πουλάτε προϊόντα τεχνολογίας, μην αφήνετε ασαφή σημεία για τεχνικές προδιαγραφές ή για το τι περιλαμβάνει η συσκευασία. Τίποτα δεν χαλάει περισσότερο την εικόνα ενός eshop από έναν πελάτη που ανακαλύπτει στην παράδοση ότι πρέπει να αγοράσει επιπλέον καλώδιο που υποτίθεται ήταν “μέσα στο πακέτο.”

Πέρα όμως από την ακρίβεια, το “ψώνισα και τελείωσε” δεν ισχύει πλέον. Σκεφτείτε το εξής: όταν ένας πελάτης σάς στέλνει ένα μήνυμα για κάτι που δεν καταλαβαίνει ή για κάποιο – ας πούμε – πρόβλημα με την παραγγελία του, η ταχύτητα και η ποιότητα της απάντησής σας είναι σχεδόν το ίδιο σημαντικές με την ίδια την ποιότητα του προϊόντος. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί εταιρείες όπως η Zappos στην Αμερική έγιναν εμβληματικές; Γιατί απογείωσαν το customer service από ένα “συμπληρωματικό” κομμάτι επιχειρηματικότητας σε στρατηγικό πλεονέκτημα. Αν π.χ. ο χρόνος απόκρισης της ομάδας εξυπηρέτησής σας αγγίζει ταχύτητα φωτός, ο αγοραστής όχι μόνο θα συνεχίσει να σας εμπιστεύεται, αλλά το πιθανότερο είναι να σας προτείνει και σε φίλους (χωρίς καν να το ζητήσετε). Και μην ξεχνάτε ποτέ – αν υπόσχεστε κάτι, όπως γρήγορη παράδοση σε 48 ώρες, κάντε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να το τηρήσετε. Απλώς, δεν υπάρχει χώρος για “συγνώμη, έγινε λάθος” στην εποχή των ίντερνετ κριτικών.

Μιλώντας για κριτικές, αυτό το κομμάτι ίσως είναι η πιο υποτιμημένη πηγή αξιοπιστίας. Σκεφτείτε τον εαυτό σας: όταν ψάχνετε ένα νέο εστιατόριο ή μια συσκευή, δεν κοιτάτε πρώτα τι είπε κάποιος άλλος για την εμπειρία του; Ε, το ίδιο κάνει κι ο πελάτης σας. Ενθαρρύνετε τους ήδη ευχαριστημένους πελάτες σας (δεν χρειάζεται να είστε πιεστικοί – ένα απλό follow-up email ή μήνυμα λειτουργεί εξαιρετικά) να μοιραστούν τα σχόλιά τους. Δεν χρειάζεστε μόνο τέλεια πεντάστερα reviews. Οι αυθεντικές, ειλικρινείς αξιολογήσεις δείχνουν ότι είστε αληθινοί, όχι ότι κυνηγάτε την τελειότητα – κάτι που, μεταξύ μας, είναι αρκετά ανακουφιστικό για τον μέσο καταναλωτή.

Τελικά, το κλειδί για να χτίσετε εμπιστοσύνη δεν είναι καμία πολύπλοκη στρατηγική ή ακριβό εργαλείο. Είναι το να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον που οι πελάτες σας αισθάνονται ότι τους ακούτε, ότι τους καταλαβαίνετε κι ότι κρατάτε το λόγο σας. Είναι απλό, αλλά όχι εύκολο. Γιατί, όπως σε κάθε σχέση, η εμπιστοσύνη απαιτεί υπομονή, φροντίδα και λίγη... ανθρωπιά.

Τεχνικές SEO για Περισσότερες Οργανικές Επισκέψεις

Αν θέλετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να τραβήξει περισσότερους οργανικούς επισκέπτες - δηλαδή ανθρώπους που φτάνουν εκεί χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε για διαφημίσεις - τότε πρέπει να γνωρίζετε καλά το SEO. Σκεφτείτε το σαν ένα σύνολο "κανόνων του παιχνιδιού" που καθορίζουν αν η σελίδα σας θα εμφανιστεί κάπου ψηλά στα αποτελέσματα της Google όταν ο κόσμος ψάχνει για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Όσο πιο ψηλά βρίσκεστε, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να σας επιλέξουν.

Ας πούμε ότι ασχολείστε με την πώληση χειροποίητων κοσμημάτων. Η χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών, όπως "χειροποίητο κολιέ" ή “μοναδικά βραχιόλια”, στις περιγραφές των προϊόντων σας είναι από τα πρώτα βήματα. Αυτές οι λέξεις ουσιαστικά "λένε" στη μηχανή αναζήτησης: "Αυτό ψάχνει κάποιος; Έχουμε ακριβώς αυτό που χρειάζεται!". Αλλά το SEO δεν είναι μόνο λέξεις-κλειδιά. Είναι ένας συνδυασμός δημιουργικότητας, τεχνικής γνώσης και… υπομονής.

Το περιεχόμενο που δημιουργείτε είναι σαν τον σκελετό πάνω στον οποίο στηρίζεται το SEO σας. Δεν αρκεί να γεμίσετε τη σελίδα σας με φράσεις που ελπίζετε ότι θα "δουλέψουν". Χρειάζεται να προσφέρετε κάτι χρήσιμο. Για παράδειγμα, ένα άρθρο με τίτλο "Πώς να συνδυάσετε κοσμήματα για μια ιδιαίτερη περίσταση" μπορεί όχι μόνο να φανεί ενδιαφέρον στους υποψήφιους πελάτες σας, αλλά και να τους κρατήσει στη σελίδα σας για περισσότερο χρόνο, κάτι που οι αλγόριθμοι λατρεύουν.

Μην πέσετε όμως στην παγίδα να πιστέψετε ότι το SEO αρχίζει και τελειώνει με το περιεχόμενο. Οι τεχνικές λεπτομέρειες, αν και πολλές φορές παραβλέπονται, είναι εξίσου σημαντικές. Η γρήγορη φόρτωση της σελίδας σας, για παράδειγμα, μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά. Σκεφτείτε το: πόσες φορές έχετε αποχωρήσει από μια ιστοσελίδα που καθυστερεί να ανοίξει; Επίσης, βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές (σκεφτείτε όλους αυτούς που ψάχνουν ή κάνουν αγορές ενώ είναι σε κίνηση). Θέλετε η εμπειρία τους να είναι ομαλή και ευχάριστη, ανεξαρτήτως από το αν χρησιμοποιούν τηλέφωνο ή υπολογιστή.

Άλλη μία δυνατή κίνηση είναι η σωστή εσωτερική σύνδεση. Αν έχετε, για παράδειγμα, ένα δημοφιλές άρθρο πάνω σε ένα συγκεκριμένο θέμα, συνδέστε το με τα σχετικά προϊόντα σας. Αυτό όχι μόνο βοηθά τους χρήστες να πλοηγούνται ευκολότερα, αλλά θεωρείται "καλή πρακτική" και από τις μηχανές αναζήτησης, καθώς δείχνει ότι η σελίδα σας είναι συνεκτική και οργανωμένη.

Όσο κι αν έχει σημασία η τεχνική πλευρά, μην ξεχνάτε τη δύναμη της ανθρώπινης επαφής. Δηλαδή, μιλήστε στη γλώσσα του κοινού σας. Θυμηθείτε ότι στην άλλη πλευρά της οθόνης υπάρχουν άνθρωποι που αναζητούν λύσεις ή έμπνευση – όχι bots. Προσθέστε στο περιεχόμενό σας έναν τόνο φιλικό και καθημερινό, ώστε να νιώθουν ότι τους καταλαβαίνετε. Για παράδειγμα, αν προωθείτε ένα προϊόν, εξηγήστε πώς θα το ενσωματώσουν στη ζωή τους. Μπορείτε ακόμα και να δώσετε προσωπικές πινελιές: "Όταν έφτιαχνα αυτό το κολιέ, σκεφτόμουν πόσο υπέροχο θα φαινόταν με μια χαλαρή καλοκαιρινή εμφάνιση".

Τέλος, το κλειδί είναι η συνέπεια. Το SEO δεν είναι δουλειά της μιας μέρας – είναι μια διαδικασία που απαιτεί συνεχή βελτίωση και ανανέωση. Αν αφιερώνετε χρόνο, ενημερώνετε τακτικά τη σελίδα σας με νέο και ολοκληρωμένο περιεχόμενο και προσαρμόζεστε στις τάσεις, τότε σιγά σιγά θα δείτε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. Και όταν αυτά έρθουν, θα συνειδητοποιήσετε ότι κάθε μικρή λεπτομέρεια άξιζε την προσπάθεια.

Ρωτήστε τον Βλαδίμηρο 

Μην Ανησυχείτε αν δεν είστε Ειδικοί στην Τεχνολογία 

Καταλαβαίνουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι δύσκολη. Γι' αυτό είμαι εδώ για να σας προσφέρω προσωπική υποστήριξη, φιλικά εργαλεία διαχείρισης και εξατομικευμένη εκπαίδευση. Μαζί, θα εξασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί άψογα και σας βοηθά να βρείτε νέους πελάτες.

Untitled design (4)_edited.jpg

Προσωπική Υποστήριξη 

Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω με ό,τι χρειάζεστε. Μαζί, θα διασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί όπως θέλετε και είναι εύκολη στη χρήση.

Laptop Keyboard

​Εκπαίδευση και Καθοδήγηση

Προσφέρω εξατομικευμένη εκπαίδευση και καθοδήγηση, για να κατανοήσετε πλήρως πώς να χρησιμοποιείτε όλα τα εργαλεία της ιστοσελίδας σας, δίνοντάς σας την αυτοπεποίθηση να τη διαχειρίζεστε αποτελεσματικά.

Προσαρμοσμένες Υπηρεσίες για Μεθοδική Ψηφιακή Ανάπτυξη

Επαγγελματική Ιστοσελίδα φτιαγμένη ειδικά για αυτό που προσφέρετε, με την προσωπική πινελιά του Βλαδίμηρου

Διαδικτυακό μάρκετινγκ που βασίζεται καθαρά στους στόχους, τις ανάγκες και το budget σας

Δημιουργούμε Έξυπνα Microbrands με Στόχο να Επικοινωνούν Αποτελεσματικά με το Κοινό-Στόχο

bottom of page