
Οι στόχοι μου για εσάς:
Να αξιοποιήσετε τις online ευκαιρίες του κλάδου σας.
Να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες.
Να αποκτήσετε μια ιστοσελίδα που ξεχωρίζει.
Να αναπτύξετε την επιχείρησή σας με στρατηγική.

Συμβουλές για βελτιστοποίηση SEO

Η βελτιστοποίηση SEO είναι ουσιαστικά σαν την τέχνη του να κάνεις το site σου να "συζητιέται" στις σωστές παρέες—στην προκειμένη περίπτωση, στις μηχανές αναζήτησης. Στη βάση της, πρόκειται για την προσπάθεια να βοηθήσεις τη Google (και φυσικά τους άλλους "παίκτες" του χώρου) να καταλάβει για ποιο λόγο το περιεχόμενό σου αξίζει να εμφανίζεται μπροστά σε χρήστες που ψάχνουν κάτι συγκεκριμένο. Αλλά για να φτάσεις εκεί, πρέπει πρώτα να χτίσεις τις σωστές βάσεις.
Ξεκινώντας, ας μιλήσουμε για τις λέξεις-κλειδιά. Είναι ο θεμέλιος λίθος κάθε στρατηγικής πάνω στο SEO. Όμως δεν αρκεί απλά να προσθέσεις όσες περισσότερες "δημοφιλείς" λέξεις μπορείς (αυτό, αν μη τι άλλο, μπορεί να βγει μπούμερανγκ). Η πραγματική τέχνη κρύβεται στο να καταλάβεις τι ακριβώς θέλει να διαβάσει ο χρήστης που θες να προσελκύσεις. Αν έχεις για παράδειγμα ένα site με συνταγές, δεν είναι το ίδιο να στοχεύεις κάποιον που ψάχνει "γρήγορα φαγητά" με κάποιον που θέλει "vegan εναλλακτικές". Ακόμη κι αν στα χαρτιά και οι δυο ενδιαφέρονται για φαγητό, οι προθέσεις τους είναι εντελώς διαφορετικές. Το μυστικό λοιπόν ξεκινά με έρευνα—ψαχουλέψτε στα trends, δείτε πώς εκφράζονται οι αναζητήσεις των χρηστών, και μην αγνοείτε το στοιχείο της εξειδίκευσης.
Προχωρώντας πέρα από τις λέξεις-κλειδιά, αναρωτηθείτε: "Γιατί να κάτσει κάποιος να διαβάσει το περιεχόμενό μου;". Στην εποχή που τα πάντα βρίσκονται με ένα Google search, το κοινό σου ζητάει περιεχόμενο με ουσία, που να του προσφέρει κάτι πραγματικό. Ένα άρθρο που έχει καρδιά, που είναι καλογραμμένο και έχει τόνο αυθεντικό, κρατάει τον χρήστη περισσότερο στη σελίδα σου. Και αυτή η διάρκεια παραμονής του χρήστη είναι σημαντική. Η Google, ας πούμε, το βλέπει ως ένδειξη ότι κάτι ενδιαφέρον συμβαίνει στη σελίδα σου—κι έτσι χτίζεις σταδιακά ένα προφίλ "αξιοπιστίας" στις αναζητήσεις.
Εδώ που τα λέμε, όμως, κανένα περιεχόμενο δε θα έχει αποτέλεσμα, αν ο χρήστης φτάσει στο site και πρέπει να περιμένει δέκα δευτερόλεπτα για να φορτώσει η σελίδα (ειδικά από κινητό). Δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία να κάνεις μια πρώτη καλή εντύπωση, οπότε οι τεχνικές λεπτομέρειες παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο. Σκέψου έναν χρήστη που κάνει scroll από το smartphone του. Δεν θέλει να παλεύει με κατεστραμμένα layout ή αργές αποκρίσεις. Κι εδώ μπαίνουν στο παιχνίδι πράγματα όπως η ταχύτητα φόρτωσης αλλά και το responsive design. Ένα φιλικό προς κινητές συσκευές site δεν είναι πλέον "καλό να έχεις". Είναι κανόνας.
Σε κάθε βήμα, να σκέφτεσαι την εμπειρία του τελικού χρήστη, αλλά και το πώς βλέπουν τη σελίδα σου οι μηχανές αναζήτησης. Αν καταφέρεις να συνδυάσεις τα δύο, τότε δεν φτιάχνεις απλώς ένα site. Δημιουργείς μια πραγματική διαδικτυακή σχέση με το κοινό σου, και αυτή είναι η βάση για κάθε δυνατή online παρουσία.
Μην Ανησυχείτε αν δεν είστε Ειδικοί στην Τεχνολογία
Καταλαβαίνουμε ότι η τεχνολογία μπορεί να είναι δύσκολη. Γι' αυτό είμαι εδώ για να σας προσφέρω προσωπική υποστήριξη, φιλικά εργαλεία διαχείρισης και εξατομικευμένη εκπαίδευση. Μαζί, θα εξασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί άψογα και σας βοηθά να βρείτε νέους πελάτες.
_edited.jpg)
Προσωπική Υποστήριξη
Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω με ό,τι χρειάζεστε. Μαζί, θα διασφαλίσουμε ότι η ιστοσελίδα σας λειτουργεί όπως θέλετε και είναι εύκολη στη χρήση.

Εκπαίδευση και Καθοδήγηση
Προσφέρω εξατομικευμένη εκπαίδευση και καθοδήγηση, για να κατανοήσετε πλήρως πώς να χρησιμοποιείτε όλα τα εργαλεία της ιστοσελίδας σας, δίνοντάς σας την αυτοπεποίθηση να τη διαχειρίζεστε αποτελεσματικά.
Προσαρμοσμένες Υπηρεσίες για Μεθοδική Ψηφιακή Ανάπτυξη
Επαγγελματική Ιστοσελίδα φτιαγμένη ειδικά για αυτό που προσφέρετε, με την προσωπική πινελιά του Βλαδίμηρου
Διαδικτυακό μάρκετινγκ που βασίζεται καθαρά στους στόχους, τις ανάγκες και το budget σας
Δημιουργούμε Έξυπνα Microbrands με Στόχο να Επικοινωνούν Αποτελεσματικά με το Κοινό-Στόχο