top of page

Τι είναι το UX/UI; Διαφορές & Πώς να Δημιουργήσετε μια Επιτυχημένη Στρατηγική Σχεδιασμού

Εικόνα συγγραφέα: VladimirosVladimiros

Έγινε ενημέρωση: 27 Οκτ 2024

Το ακρώνυμο UX προκύπτει από τη φράση User Experience Design ή αλλιώς "σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη". Ο σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη (UX) είναι η διαδικασία που χρησιμοποιούν οι ομάδες σχεδιασμού για να δημιουργήσουν προϊόντα που παρέχουν ουσιαστικές και σχετικές εμπειρίες στους χρήστες.


Ο σχεδιασμός UX περιλαμβάνει το σχεδιασμό ολόκληρης της διαδικασίας απόκτησης και ενσωμάτωσης του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των πτυχών του branding, του σχεδιασμού, της χρηστικότητας και της λειτουργίας.


Ιστοσελίδες και προϊόντα που προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη (π.χ., το iPhone) σχεδιάζονται με γνώμονα την κατανάλωση ή χρήση του προϊόντος και ολόκληρη τη διαδικασία απόκτησης, κατοχής, και ακόμα και επίλυσης προβλημάτων του. Παρομοίως, οι σχεδιαστές UX δεν εστιάζουν μόνο στη δημιουργία χρηστικών προϊόντων, αλλά και σε άλλες πτυχές της εμπειρίας χρήστη, όπως η ευχαρίστηση, η αποδοτικότητα, και η διασκέδαση. Συνεπώς, δεν υπάρχει μία μοναδική, οριστική έννοια για την καλή εμπειρία χρήστη. Αντίθετα, μια καλή εμπειρία χρήστη ικανοποιεί τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου χρήστη στο συγκεκριμένο πλαίσιο όπου χρησιμοποιεί το προϊόν.Ο όρος «Σχεδιασμός Εμπειρίας Χρήστη» (User Experience Design) χρησιμοποιείται συχνά εναλλακτικά με όρους όπως «Σχεδιασμός Διεπαφής Χρήστη» (User Interface Design) και «Χρηστικότητα» (Usability). Ωστόσο, ενώ η χρηστικότητα και ο σχεδιασμός διεπαφής χρήστη (UI) είναι σημαντικές πτυχές του σχεδιασμού UX, αποτελούν υποσύνολά του.


Με τι ασχολείται ακριβώς ο UX designer;


Ένας σχεδιαστής UX ασχολείται με ολόκληρη τη διαδικασία απόκτησης και ενσωμάτωσης ενός προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των πτυχών του branding, του σχεδιασμού, της χρηστικότητας μέχρι και με το κομμάτι της λειτουργίας του. Είναι μέρος της ιστορίας του προϊόντος πριν καν αυτό βρεθεί στα χέρια του χρήστη.

Δεδομένου ότι ο σχεδιασμός UX περιλαμβάνει ολόκληρο το ταξίδι του χρήστη, είναι ένα πολυεπιστημονικό πεδίο— σε γενικές γραμμέςοι σχεδιαστές UX προέρχονται από διάφορους τομείς, όπως ο οπτικός σχεδιασμός, ο προγραμματισμός, η ψυχολογία και ο σχεδιασμός αλληλεπίδρασης. Ο σχεδιασμός για ανθρώπινους χρήστες σημαίνει επίσης ότι πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ένα διευρυμένο πεδίο σχετικά με την προσβασιμότητα και την προσαρμογή σε πολλούς πιθανούς περιορισμούς των χρηστών, όπως η ανάγνωση μικρού κειμένου.

Ενώ οι τυπικές εργασίες ενός σχεδιαστή UX ποικίλλουν, σχεδόν πάντα περιλαμβάνουν δραστηριότητες που έχουν ως βάση την έρευνα χρηστών, όπως τη δημιουργία προσωποποιημένων χαρακτήρων (personas), τον σχεδιασμό διαγραμμάτων και διαδραστικών πρωτοτύπων, και τη δοκιμή σχεδίων. Αυτές οι εργασίες μπορεί να διαφέρουν σημαντικά από τον έναν οργανισμό στον άλλο, αλλά πάντα απαιτούν από τους σχεδιαστές να είναι οι υποστηρικτές των χρηστών και να κρατούν πάντα τις ανάγκες τους στο κέντρο κάθε σταδίου της πορείας του σχεδιασμού. Γι' αυτό οι περισσότεροι σχεδιαστές UX, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο μπορεί να ανήκουν, εργάζονται σε μια διαδικασία που επικεντρώνεται στον χρήστη και φροντίζουν καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας τους να είναι όσο το δυνατόν καλύτερα ενημερωμένοι και να εξελίσσουν συνεχώς τις γνώσεις τους  για να αντιμετωπίζουν με τον καλύτερο τρόπο όλα τα σχετικά ζητήματα και τις ανάγκες των χρηστών.



Ένας σχεδιαστής UX λοιπόν, προσπαθεί στην ουσία να απαντήσει στο ερώτημα: "Πώς μπορούμε να κάνουμε την εμπειρία της αλληλεπίδρασης με έναν υπολογιστή, ένα smartphone, ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή μια ιστοσελίδα  όσο το δυνατόν πιο ομαλή και ευχάριστη;"


Στο UX, οι σχεδιαστές δεν έχουν πολύ έλεγχο στις αντιλήψεις και τις αντιδράσεις ενός ατόμου—το πρώτο μέρος του ορισμού. Για παράδειγμα, δεν μπορούν να ελέγξουν πώς αισθάνεται κάποιος, πώς κινεί τα δάχτυλά του ή πώς ελέγχει τα μάτια του καθώς χρησιμοποιεί ένα προϊόν. Ωστόσο, οι σχεδιαστές μπορούν να ελέγξουν πώς συμπεριφέρεται και πώς φαίνεται το προϊόν, το σύστημα ή η υπηρεσία—το δεύτερο μέρος του ορισμού. Το μέρος ενός προϊόντος με το οποίο αλληλεπιδρά ο πελάτης. Είναι το User Interface (UI) ή αλλιώς "διεπαφή χρήστη".

 

Τι είναι UI και User Interface Design πιο επεξηγηματικά;


Το User Interface είναι το σημείο αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας μεταξύ ανθρώπου και υπολογιστή σε μια συσκευή. Ο σχεδιασμός διεπαφής χρήστη (UI) είναι η διαδικασία που χρησιμοποιούν οι σχεδιαστές για να δημιουργήσουν διεπαφές σε λογισμικό ή υπολογιστικές συσκευές, εστιάζοντας στην εμφάνιση ή το στυλ.


Οι σχεδιαστές στοχεύουν στη δημιουργία διεπαφών που οι χρήστες βρίσκουν και ευχάριστες. Ο σχεδιασμός UI αναφέρεται σε γραφικές διεπαφές χρήστη και άλλες μορφές.Οι σχεδιαστές αλληλεπίδρασης αφιερώνουν τον χρόνο τους σκεπτόμενοι: «πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους χρήστες μας να κάνουν αυτή την εργασία καλύτερα;»

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει οθόνες απεικόνισης, πληκτρολόγια, ποντίκι και την εμφάνιση της επιφάνειας εργασίας. Είναι επίσης ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης αλληλεπιδρά με μια εφαρμογή ή έναν ιστότοπο, χρησιμοποιώντας οπτικά και ακουστικά στοιχεία, όπως γραμματοσειρές, εικονίδια, κουμπιά, κινούμενα σχέδια και ήχους.

Το UI στην ουσία θα μπορούσε να είναι το τιμόνι ενός αυτοκινήτου ή το μενού «πατήστε έναν αριθμό» σε ένα τηλεφωνικό σύστημα. Συχνά, η διεπαφή χρήστη θα είναι λογισμικό, το οποίο μπορεί να πατηθεί σε μια οθόνη smartphone ή να γίνει κλικ με έναν κέρσορα, κάποια παραδείγματα παραδείγματα UI είναι τα εξής:


  • Graphical user interface (GUI): Οι διεπαφές ιστού και άλλα ψηφιακά προϊόντα συχνά διαθέτουν γραφικές διεπαφές χρήστη με γραφικά στοιχεία, όπως παράθυρα, αναπτυσσόμενα μενού, κουμπιά, γραμμές κύλισης και εικονίδια. Τα πολυμέσα ενσωματώνονται όλο και περισσότερο στις γραφικές διεπαφές χρήστη για πολλές εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων του ήχου, της φωνής, του βίντεο κίνησης και της εικονικής πραγματικότητας (VR).


  • Command line interface (CLIs): Οι διεπαφές γραμμής εντολών προορίζονται για προγραμματιστές που χρησιμοποιούν γλώσσες προγραμματισμού, όπως Python, Pearl, C, C++, PowerShell και Bash. Μια εντολή εισάγεται και η διεπαφή ολοκληρώνει την εργασία που σχετίζεται με αυτήν την εντολή.


  • Menu-driven UI: Διεπαφή βασισμένη σε μενού: Τα οπτικά στοιχεία σε μια διεπαφή βασισμένη σε μενού επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν επιλογές από διάφορες επιλογές για να βρουν αυτό που χρειάζονται. Οι ιστότοποι ηλεκτρονικών αγορών είναι παραδείγματα αυτού του τύπου διεπαφής.


  • Διεπαφή αφής: Μια οθόνη αφής επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν φυσικά με πολλά στοιχεία μιας διεπαφής.


  • Διεπαφή φωνής: Οι φωνητικές διεπαφές χρήστη (VUIs) λαμβάνουν φωνητικές εντολές ή αιτήματα από τους ανθρώπους και μπορούν να απαντούν ανάλογα.


  • Form-based: UI Διεπαφή με βάση φόρμες: Αυτή η διεπαφή παρέχει ηλεκτρονικές φόρμες με δυνατότητες όπως πλαίσια ελέγχου που επιτρέπουν στους χρήστες να υποβάλουν απαντήσεις και φόρμες.


  • Natural language: Διεπαφή φυσικής γλώσσας: UI Αυτός ο τύπος διεπαφής χρήστη κατανοεί τη φυσική γλώσσα και μπορεί να συνομιλεί με τους ανθρώπους, απαντώντας με ανθρώπινο τρόπο. --Η Siri της Apple και η Alexa της Amazon είναι παραδείγματα συσκευών που διαθέτουν διεπαφές χρήστη φυσικής γλώσσας. Μια διεπαφή φυσικής γλώσσας διακρίνεται από μια φυσική διεπαφή χρήστη, η οποία επικεντρώνεται στη δημιουργία αλληλεπιδράσεων που δεν απαιτούν εκμάθηση ενός τεχνητού ελέγχου, όπως η πληκτρολόγηση σε πληκτρολόγιο.


  • Mobile UI: Η δημοτικότητα των εφαρμογών κινητών συσκευών οδήγησε στην ανάπτυξη της διεπαφής κινητών συσκευών. Ασχολείται με τη δημιουργία χρηστικών, διαδραστικών διεπαφών στις μικρότερες οθόνες των smartphones και των tablets και τη βελτίωση ειδικών λειτουργιών όπως οι έλεγχοι αφής.



Επίσης, ένα ευρύ φάσμα συσκευών μπορεί να λειτουργήσει ως διεπαφές χρήστη ή να αποτελεί μέρος μιας διεπαφής χρήστη. Παραδείγματα αυτών περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Ποντίκι υπολογιστή: Ένα ποντίκι υπολογιστή είναι μια συσκευή που λειτουργεί ως σημείο αλληλεπίδρασης μεταξύ ανθρώπου και υπολογιστή. Οι χρήστες αλληλεπιδρούν με λογισμικό ή ιστοσελίδες με αυτόν τον τρόπο.


  • Τηλεχειριστήριο: Όπως τα ποντίκια υπολογιστή, τα τηλεχειριστήρια είναι μέσα ελέγχου και αλληλεπίδρασης με στοιχεία οθόνης ασύρματα.


  • Εικονική πραγματικότητα: Οι εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (VR) επιτρέπουν στους ανθρώπους να χρησιμοποιούν φυσικές κινήσεις για να αλληλεπιδρούν με έναν υπολογιστή. Η υπολογιστική συσκευή αναγνωρίζει την κίνηση ως εντολές για την ολοκλήρωση ορισμένων εργασιών.


  • Αυτόματες ταμειολογιστικές μηχανές (ATM): Οι χρήστες αλληλεπιδρούν με οπτικά στοιχεία στην οθόνη μιας ATM για να ολοκληρώσουν συναλλαγές ή άλλες εργασίες.


  • Ταχύμετρο: Ένα ταχύμετρο παρέχει πληροφορίες στους ανθρώπους σχετικά με την ταχύτητα του οχήματός τους από τον πίνακα οργάνων του οχήματος.


  • Κλίκ-τροχός του iPod: Οι χρήστες αλληλεπιδρούσαν με τα στοιχεία στην οθόνη του iPod μέσω ενός κλίκ-τροχού, ο οποίος μπορούσε, για παράδειγμα, να διατρέξει μια μακρά λίστα τραγουδιών.


Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι ιστοσελίδες όπως το Airbnb, το Dropbox και η Virgin America δίνουν μεγάλη βάση στο να έχουν καλές διεπαφές χρήστη και χαρακτηριστικά οπτικού σχεδιασμού. Ιστότοποι σαν αυτούς έχουν ευχάριστα, εύχρηστα, κεντρικά σχεδιασμένα συστήματα που επικεντρώνονται στον χρήστη και τις ανάγκες του. Το "Mobile first" γίνεται όλο και περισσότερο μια έκκληση για δράση στο σχεδιασμό ιστοσελίδων, καθώς πολλοί χρήστες βλέπουν περιεχόμενο σε κινητές συσκευές αντί σε επιτραπέζιους υπολογιστές. Ορισμένες βέλτιστες πρακτικές για το σχεδιασμό ιστοσελίδων για κινητές συσκευές παρέχουν ένα καλό σημείο εκκίνησης για την κάλυψη αυτών των αναγκών.


Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί ότι, ενώ ο σχεδιασμός UI συχνά συγχέεται με το σχεδιασμό UX, ο σχεδιασμός UI ασχολείται περισσότερο με την επιφάνεια και τη συνολική αίσθηση ενός σχεδιασμού.


  • Ο σχεδιασμός UI είναι μια τέχνη όπου ο σχεδιαστής δημιουργεί ένα ουσιαστικό μέρος της εμπειρίας

    χρήστη.


  • Ο σχεδιασμός UX καλύπτει ολόκληρο το φάσμα της εμπειρίας χρήστη. Μια αναλογία είναι να φανταστείτε το σχεδιασμό UX ως ένα αυτοκίνητο και το σχεδιασμό UI ως την κονσόλα οδήγησης.

 


Οι κύριες διαφορές μεταξύ UI και UX πιο περιληπτικά λοιπόν είναι οι εξής:

όσο οι σχεδιαστές UI όσο και οι σχεδιαστές UX παίζουν βασικούς ρόλους στον κύκλο ανάπτυξης προϊόντων. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε κάθε έναν.

Οι σχεδιαστές UX επικεντρώνουν τη δουλειά τους στην εμπειρία που έχει ένας χρήστης με ένα προϊόν. Στόχος είναι να δημιουργούν προϊόντα που είναι λειτουργικά, προσβάσιμα και ευχάριστα στη χρήση. Αν και ο όρος UX συχνά εφαρμόζεται σε ψηφιακά προϊόντα, μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε μη ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες (όπως μια καφετιέρα ή ένα σύστημα μεταφορών). Κοινές εργασίες ενός σχεδιαστή UX μπορεί να περιλαμβάνουν:


  • Διεξαγωγή έρευνας χρηστών για τον εντοπισμό στόχων, αναγκών, συμπεριφορών και σημείων πόνου που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση με ένα προϊόν

  • Ανάπτυξη προσωποποιημένων χαρακτήρων (user personas) βάσει των στόχων πελατών

  • Δημιουργία χαρτών ταξιδιού χρήστη (user journey maps) για να αναλυθεί πώς ένας πελάτης αλληλεπιδρά με ένα προϊόν

  • Κατασκευή διαγραμμάτων (wireframes) και πρωτοτύπων για την τελειοποίηση της τελικής εμφάνισης του προϊόντος

  • Διεξαγωγή δοκιμών χρηστών για την επικύρωση των σχεδιαστικών αποφάσεων και τον εντοπισμό προβλημάτων

  • Συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέρη, τους σχεδιαστές UI και τους προγραμματιστές


Οι σχεδιαστές UI δημιουργούν τα γραφικά τμήματα των εφαρμογών κινητών, των ιστοσελίδων και των συσκευών—τα στοιχεία με τα οποία αλληλεπιδρά άμεσα ο χρήστης. Σε αντίθεση με το UX, που μπορεί να εφαρμοστεί σχεδόν σε οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία, ο όρος UI εφαρμόζεται αποκλειστικά σε ψηφιακά προϊόντα. Ένας σχεδιαστής UI στοχεύει στο να κάνει τις εφαρμογές και τις ιστοσελίδες τόσο οπτικά ελκυστικές όσο και εύκολες στην πλοήγηση.


Κοινές εργασίες ενός σχεδιαστή UI περιλαμβάνουν:

  • Οργάνωση της διάταξης των σελίδων

  • Επιλογή παλετών χρωμάτων και γραμματοσειρών

  • Σχεδιασμός διαδραστικών στοιχείων, όπως ροδέλες κύλισης, κουμπιά, διακόπτες, αναπτυσσόμενα μενού και πεδία κειμένου

  • Δημιουργία διαγραμμάτων και διατάξεων υψηλής πιστότητας για την απεικόνιση της τελικής σχεδίασης

  • Συνεργασία με τους προγραμματιστές για τη μετατροπή των σχεδίων σε ένα λειτουργικό προϊόν


Ωστόσο, παρόλες τις διαφορές και τις ομοιότητές τους με βάση τα παραπάνω, το ένα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το άλλο και κανένα από τα δύο δεν είναι λιγότερο σημαντικό από το άλλο. Οι δύο διαφορετικές ειδικότητες όμως αποσκοπούν στην εύρεση βέλτιστων λύσεων με στόχο την ικανοποίηση του επισκέπτη και του πελάτη. Το ένα εστιάζει στο πώς λειτουργεί κάτι, ενώ το άλλο στο πώς φαίνεται.



UX Strategy: γιατί είναι σημαντικό να κινηθούμε στρατηγικά σε σχέση με το σχεδιασμό UX και UI;


Σε αυτό το σημείο, είναι πλέον κατανοητό ότι μια γενική γνώση του τι είναι το UX και το UI δεν είναι αρκετή για να συμβάλει στη βελτίωση της απόδοσης της ιστοσελίδας της επιχείρησής σας ή του προϊόντος σας και ότι συχνά θα πρέπει ο σχεδιασμός τους να κατευθυνθεί με βάση μια στρατηγική δράσεων σχεδιασμένη για να επιτύχει μια βελτιωμένη μελλοντική κατάσταση της εμπειρίας χρήστη της ιστοσελίδας σε μια καθορισμένη χρονική περίοδο. Με βάση ποια κριτήρια όμως θα διαμορφώσουμε τη στρατηγική μας έχοντας ως γνώμονα ότι οι χρήστες οδηγούν στην επιτυχία μιας ιστοσελίδας; Αλλά και το ότι με περισσότερους από 400 εκατομμύρια ενεργούς ιστότοπους στο διαδίκτυο οποιαδήποτε στιγμή, είναι δύσκολο να εφαρμοστεί η σωστή στρατηγική για να προσελκύσετε την προσοχή των χρηστών. Επειδή όμως τα παραπάνω ίσως μας μπερδεύουν, ας χωρίσουμε λοιπόν την ανάπτυξη της στρατηγικής μας σε κάποια βασικά στάδια:


1. Συγκεκριμενοποιήστε τον στόχο σας (Για να δημιουργήσετε ένα σχέδιο για το πώς να φτάσετε κάπου, πρώτα πρέπει να ξέρετε πού πηγαίνετε και γιατί)


Πρέπει να γνωρίζετε το τελικό αποτέλεσμα που θέλετε να πετύχετε σε σχέση με την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας πριν διαμορφώσετε τη στρατηγική σας. Ουσιαστικά, το όραμά σας πρέπει να είναι επικεντρωμένο στον χρήστη, δηλαδή, να κατανοείτε τι θέλετε να του προσφέρετε και ποιος είναι ο στόχος ενός ατόμου που θα επισκεπτόταν τη σελίδα σας. Με αυτή τη γνώση, μπορείτε να αποφασίσετε ποια μέρη του ιστότοπού σας θα βάλετε στο προσκήνιο. Η τελική κατάσταση πρέπει να τοποθετηθεί στρατηγικά — δηλαδή, το τελικό αποτέλεσμα θα πρέπει να βασίζεται στην έρευνα και να είναι βιώσιμο στην αγορά στην οποία προσπαθεί να ανταποκριθεί η επιχείρηση ή το προϊόν σας.

Η συγκεκριμενοποίηση ενός στόχου δίνει πλαίσιο και κατεύθυνση στη δουλειά που θα κάνει τελικά η ομάδα, έχοντας έναν κεντρικό σκοπό. Η εργασία που απαιτείται για την επίτευξη του στόχου δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθεί όλη μαζί· η στρατηγική καθοδηγεί το πώς αυτή η εργασία θα πρέπει να αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου.

 

2.Έρευνα Συμπεριφοράς Πελατών


Όπως αναφέραμε παραπάνω, για αρχή θα πρέπει να ανακαλύψετε ποιοι είναι οι πελάτες σας με βάση την αγορά στην οποία ανήκει το προϊόν ή η επιχείρησή σας και ποιο είδος χρήστη προσελκύει ο ιστότοπός σας. Το καλό με τη στρατηγική UX είναι ότι μπορείτε συχνά να συλλέγετε ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο μέσω υπηρεσιών υποστήριξης για τις συμπεριφορές των χρηστών σας. Αναλύοντας τα πιο κοινά ζητήματα που αναφέρουν οι πελάτες σας, θα είστε πάντα ενημερωμένοι για τα αδύναμα σημεία του ιστότοπου με βάση τις δυσκολίες στην περιήγηση των χρηστών του.


Εάν βρίσκεστε στη διαδικασία ανασχεδίασης του ιστότοπού σας, μπορείτε να συγκεντρώσετε στοιχεία για να δείτε αδυναμίες και ελλείψεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι χρήστες στην περιήγησή τους στη σελίδα σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να ενσωματώσετε αυτήν την ανατροφοδότηση στη στρατηγική UX για την επανεκκίνηση του ιστότοπού σας. Κάπως έτσι, η στρατηγική πρόθεση και τοποθέτηση προκύπτει είτε από:


  • Την επίλυση μερικών βασικών προβλημάτων που έχουν εκφραστεί από ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό χρηστών.


  • Την υποστήριξη των ευρύτερων αναγκών πολλών πελατών σε μια συγκεκριμένη αγορά στην οποία εντάσσεται η επιχείρηση ή το προϊόν σας. Επίσης, από τη στιγμή που πλέον ξέρετε πού πηγαίνετε και γιατί, χρειάζεστε έναν τρόπο για να μετρήσετε την πρόοδο. Οι ξεκάθαροι στόχοι, μαζί με τις μετρήσεις, τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) και τα εργαλεία έρευνας της συμπεριφοράς των χρηστών, πρέπει να συνδέουν άμεσα τις βελτιώσεις UX με τους επιχειρηματικούς στόχους.

 

3. Καινοτόμος σχεδιασμός με ευελιξία

Ο σχεδιασμός σας θα πρέπει σίγουρα να έχει ως επίκεντρο τον πελάτη, να είναι οπτικά ευχάριστος και να συμπληρώνει το προϊόν σας. Εδώ θα εστιάσετε στην επιλογή του κατάλληλου χρωματικού σχήματος, της διάταξης, των γραμματοσειρών και των εικόνων προϊόντων.

Όλα τα παραπάνω είναι σχεδόν αυτονόητα, αλλά αυτό που πολλοί τείνουν να ξεχνούν είναι ότι οι απαιτήσεις των πελατών, όπως η οικονομία, οι κοινωνικοπολιτικές συνθήκες, κ.τ.λ., δεν μένουν σταθερές. Τα δεδομένα της Google αλλάζουν συνεχώς με βάση τις εξελίξεις της τεχνολογίας, και έτσι πρέπει να εξελίσσεται και να ακολουθεί τις αλλαγές των εποχών και η στρατηγική μας, και κατά συνέπεια και η γνώση μας.

Με λίγα λόγια, μια καλή στρατηγική UX εξελίσσεται συνεχώς με βάση τη νέα τεχνολογία και τις ανάγκες των πελατών. Είναι απαραίτητο να δίνετε έμφαση στην καινοτομία μέσα στην επιχείρησή σας και να μην είστε ποτέ ικανοποιημένοι με το πώς είναι τα πράγματα.


Αν έχετε απορίες ή θέλετε να μάθετε πώς η επιχείρησή σας μπορεί να γίνει πιο ανταγωνιστική στον διαδικτυακό χώρο, επικοινωνήστε με τον Βλαδίμηρο - 📞 6974462633

 

6 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Comments


bottom of page