top of page

Τι είναι οι Λέξεις-Κλειδιά (SEO Keywords) και Πώς σε Βοηθούν

Εικόνα συγγραφέα: VladimirosVladimiros

Έγινε ενημέρωση: 27 Οκτ 2024

Λέξεις-Κλειδιά (SEO Keywords): Τι είναι, Έρευνα & Χρήση

Τι κάνετε όταν έχετε μια ερώτηση ή θέλετε να βρείτε κάτι γρήγορα;


Αν είστε σαν τους περισσότερους, ανοίγετε το λάπτοπ ή ξεκλειδώνετε το τηλέφωνό σας, ανοίγετε έναν περιηγητή ιστού και κατευθύνεστε προς τη γραμμή αναζήτησης. Μόλις πληκτρολογήσετε ή πείτε μερικές λέξεις και πατήσετε “enter,” περιηγείστε στα αποτελέσματα μέχρι να κάνετε κλικ σε μια σελίδα που φαίνεται υποσχόμενη. Αφού φορτώσει η σελίδα, ιδού: η απάντηση που χρειάζεστε. Π.χ. χρειάζεστε ένα καινούργιο παντελόνι. Ενδέχεται να πληκτρολογήσετε στο Google ή σε κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης κάτι σαν "μαύρο τζιν παντελόνι". Ακόμα και αν η φράση αυτή αποτελείται από παραπάνω από μία λέξεις, εξακολουθεί να θεωρείται λέξη-κλειδί.

 

Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις ή φράσεις που πληκτρολογούν οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν σχετικό περιεχόμενο για τα ερωτήματά τους. Είναι σημαντικές γιατί οι μηχανές αναζήτησης τις χρησιμοποιούν για να βρουν σχετικό περιεχόμενο που θα εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επειδή οι λέξεις-κλειδιά προέρχονται από ερωτήματα αναζήτησης, η ενσωμάτωση αυτών των όρων στη στρατηγική περιεχομένου σας βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατατάξουν τις σελίδες του ιστότοπού σας και τους χρήστες να βρουν το περιεχόμενό σας όταν το αναζητούν.


Οι λέξεις που πληκτρολογείτε στις μηχανές αναζήτησης παίζουν ρόλο στο πόσο εύκολα βρίσκετε ένα ιστολόγιο ή μια ιστοσελίδα - και το ίδιο ισχύει για το πώς οι άνθρωποι βρίσκουν την ιστοσελίδα σας.  Από τη στιγμή που θέλετε οι άνθρωποι να βρίσκουν την ιστοσελίδα σας, σίγουρα θα πρέπει να γνωρίζετε τι είναι τα keywords - λέξεις-κλειδιά και τις βέλτιστες πρακτικές για το πώς να τις βρείτε και πώς να τις χρησιμοποιήσετε.


Επομένως, είναι απαραίτητο να γνωρίζετε πώς να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για να βρείτε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα θέματα του ιστότοπού σας και να δημιουργήσετε καλές στρατηγικές SEO. SEO (search engine optimization) είναι η πρακτική της βελτιστοποίησης του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας έτσι ώστε να εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

 



Πώς όμως οι πελάτες σου καταλήγουν στη σελίδα της επιχείρησής σας χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά;


Η εντολή αναζήτησης ενός χρήστη μπορεί να υποδηλώνει πολλά για το τι (αν κάτι) γνωρίζει για την επιχείρησή σας. Μπορεί επίσης να σας πει πού βρίσκεται στη διαδρομή του προς τη μετατροπή.

Για παράδειγμα, αν κάποιος αναζητήσει “κατασκευή ιστοσελίδων Vladimiros.gr,” αυτό υποδηλώνει ένα βαθμό προ-προσδιορισμού. Αυτό σημαίνει ότι είναι ήδη εξοικειωμένος με το brand Vladimiros.gr, υπάρχει περίπτωση να είναι ήδη χρήστης των υπηρεσιών της ιστοσελίδας Vladimiros.gr , και βρίσκεται σε στάδιο όπου χρειάζεται κάποια βοήθεια.

Μπορεί να μεσολαβούν λεπτά, ημέρες, εβδομάδες ή μήνες μεταξύ αυτών των βημάτων. Σε κάθε στάδιο, ο χρήστης γίνεται πιο “προσδιορισμένος”—δηλαδή πλησιάζει πιο κοντά στην αγορά. Αυτό είναι γνωστό ως “marketing funnel” ή  διοχέτευση μάρκετινγκ.


Όταν ο χρήστης αναζητά μια λύση, ξεκινά χωρίς να γνωρίζει ποιο μονοπάτι θα ακολουθήσει. Κερδίζει επίγνωση καθώς προχωρά μέσα στη διοχέτευση. Τελικά, επιλέγει μια σειρά λύσεων προς εξέταση και αποφασίζει τι είδους λύση χρειάζεται. Στη συνέχεια, ερευνά τους πιθανούς προμηθευτές, δημιουργεί ένα σύνολο υπό εξέταση στο μυαλό του και αρχίζει να συγκρίνει τις επιλογές του. Τελικά, λαμβάνει μια απόφαση αγοράς και προχωρά με έναν συγκεκριμένο προμηθευτή.Οπότε, εδώ καταλήγουμε στο εξής συμπέρασμα:


Όσο καλύτερα κατανοείτε τις διαδρομές που ακολουθούν οι χρήστες για να γίνουν πελάτες σας, τόσο ευκολότερα μπορείτε να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο για να τους τραβήξετε την προσοχή σε κάθε στάδιο της περιήγησής τους.


Η αναγνώριση λέξεων-κλειδιών που έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών σε διαφορετικά στάδια της διοχέτευσης σας επιτρέπει να στοχεύσετε αποτελεσματικά το περιεχόμενό σας. Αλλά πριν μπορέσετε να το κάνετε αυτό, πρέπει να γνωρίζετε γιατί οι λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας.

Οι λέξεις-κλειδιά είναι το σημείο εκκίνησης για όλη τη βελτιστοποίηση που κάνετε στον ιστότοπό σας. Είναι το αποκορύφωμα της έρευνάς σας, η βάση της στρατηγικής σας και μία από τις βασικές μετρήσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μετρήσετε την επιτυχία.Η ροή εργασιών είναι αρκετά απλή:

  • Καθορίστε τις λέξεις-κλειδιά.

  • Εφαρμόστε τη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών στον ιστότοπό σας.

  • Παρακολουθήστε τις κατατάξεις λέξεων-κλειδιών, καθώς και τη βελτίωση στην επισκεψιμότητα του ιστοτόπου σας με βάση αυτές τις μετατροπές.

Θα επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία με την πάροδο του χρόνου, βελτιώνοντας συνεχώς το περιεχόμενο με νέες στοχευμένες λέξεις-κλειδιά.



seo

Η πρακτική της βελτιστοποίησης του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας έτσι ώστε να εμφανίζεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ονομάζεται SEO.


Στο SEO, οι λέξεις-κλειδιά είναι αυτό που θέλετε να κατατάσσεστε ψηλά στη Google, επειδή, θεωρητικά, οι υψηλότερες κατατάξεις θα πρέπει να οδηγήσουν σε αύξηση της σχετικής επισκεψιμότητας της σελίδας της επιχείρησής σας (και περισσότερες μετατροπές, όπως μια πώληση ή εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο). Αλλά ορισμένες λέξεις-κλειδιά έχουν περισσότερους χρήστες που τις αναζητούν—αυτό είναι γνωστό ως όγκος αναζήτησης—και συνεπώς έχουν μεγαλύτερο δυναμικό ώστε να οδηγήσουν σε περισσότερη επισκεψιμότητα στη σελίδα. Ορισμένες λέξεις-κλειδιά θα ευθυγραμμιστούν με χρήστες που βρίσκονται πολύ πιο κάτω στη διοχέτευση, επομένως η υποκείμενη πρόθεση είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην αγορά, και οι χρήστες είναι πιο πιθανό να "μετατραπούν" (που σημαίνει ότι θα πράξουν με κάποια ενέργεια που θέλετε, όπως να αγοράσουν κάτι).


Σε αυτό το σημείο αξίζει να προσθέσουμε ότι όταν αξιολογείτε λέξεις-κλειδιά, είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη τον όγκο αναζήτησης και την πρόθεση του χρήστη. Ο όγκος αναζήτησης δεν είναι απλά διαισθητικός, είναι μια αρκετά πραγματιστική εκτίμηση για το πόσοι άνθρωποι θα αναζητήσουν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

 

Τι γίνεται όμως με την πρόθεση του χρήστη;

Ενώ η πρόθεση ενός αναζητητή μπορεί να φαίνεται κάπως πιο διαισθητική, απαιτεί λίγο περισσότερη επεξήγηση. Η πρόθεση σχετίζεται με το τι ακριβώς αναζητούσε ο χρήστης όταν πληκτρολόγησε το ερώτημα αναζήτησης—χωρίζεται σε 4 ευρείες κατηγορίες:


  • Πληροφοριακή πρόθεση: Ο χρήστης αναζητά απλώς πληροφορίες, μαθαίνει ή εξερευνά ένα θέμα, ή απαντά σε μια συγκεκριμένη ερώτηση.

  • Πλοηγητική πρόθεση: Ο χρήστης γνωρίζει περίπου πού θέλει να καταλήξει, ή αναζητά μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, και συνήθως γνωρίζει τον ιστότοπο που ψάχνει.

  • Συναλλακτική πρόθεση: Ο χρήστης αναζητά με την πρόθεση να αγοράσει στο κοντινό μέλλον.

  • Εμπορική πρόθεση: Ο χρήστης αναζητά με την πρόθεση να αγοράσει, αλλά όχι ακόμα, και κάνει έρευνα πριν λάβει απόφαση αγοράς.


Με γνώμονα την περιήγηση του πελάτη, μπορείτε να δείτε πώς η υποκείμενη πρόθεση αναζήτησης του χρήστη αλλάζει καθώς προχωρά μέσα στη διοχέτευση. Αυτό σας επιτρέπει να χαρτογραφήσετε τα δεδομένα σε σχέση με τις στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σας. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να αρχίσετε να δίνετε προτεραιότητα στο περιεχόμενο.


Ο καθορισμός των λέξεων-κλειδιών που θα χρησιμοποιήσετε στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας απαιτεί keyword research ή αλλιώς έρευνα λέξεων-κλειδιών:

H έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι ένα απαραίτητο βήμα στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Όπως και με τις περισσότερες πτυχές του SEO, όσο πιο ανταγωνιστική είναι η αγορά σας, τόσο περισσότερη προσπάθεια θα χρειαστεί να καταβάλετε στην έρευνα λέξεων-κλειδιών. Αλλά για νέους ιστότοπους ή ακόμα και για εκείνους που είναι νέοι στο SEO, θα δείτε αποτελέσματα ακόμα και με μια απλή προσέγγιση.

 

SEO Keywords Έρευνα


Ποιος είναι όμως ο πιο απλός τρόπος να κάνεις keyword research;


Η έρευνα λέξεων-κλειδιών πρέπει πάντα να ξεκινά με την κατανόηση του τι αφορά ο ιστότοπός σας (και η επιχείρησή σας)—τους τύπους προϊόντων ή υπηρεσιών που παρέχετε και τις λέξεις που χρησιμοποιείτε για να τα περιγράψετε. Καταγράψτε τα κύρια θέματα που συνδέετε με την επιχείρησή σας. Ξεκινήστε σκεπτόμενοι ευρύτερα, ίσως τα 5 έως 10 ενδιαφέροντα ή ανάγκες που η επιχείρησή σας φέρνει στο νου. Αν έχετε ήδη έναν ιστότοπο, αυτά μπορεί να ευθυγραμμίζονται με τις σελίδες του ιστότοπού σας, για παράδειγμα, αν δεν έχετε ακόμα ιστότοπο, μπορείτε να αντλήσετε έμπνευση κοιτάζοντας τους ιστότοπους των ανταγωνιστών και μιλώντας με πιθανούς πελάτες. Ρωτήστε τους τι αναζητούν και ποιες λέξεις χρησιμοποιούν.


 Αν διαχειρίζεστε έναν ιστότοπο που πουλάει είδη για σκύλους, για παράδειγμα, τότε τα θέματα σας θα ήταν κάτι σαν:

  • Παιχνίδια

  • Λιχουδιές

  • Τροφή

  • Κρεβάτια

  • περίπατος

  • Ρούχα


Αυτά μπορεί να μην είναι οι λέξεις-κλειδιά σας, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα σχετικά θέματα για να δημιουργήσετε μια φράση 2 λέξεων για το καθένα που θα αντιπροσωπεύει τις αρχικές λέξεις-κλειδιά σας.Σε αυτή την περίπτωση:

  • Ρούχα σκύλου

  • Παιχνίδια σκύλου

  • Λιχουδιές σκύλου

  • Κρεβάτια σκύλου

  • Περπάτημα σκύλου 


Επίσης, είναι σημαντικό να ξέρετε πως υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών SEO που μπορούν να σας βοηθήσουν στην έρευνά σας. κάθε μία από τις αρχικές λέξεις-κλειδιά σας για να δημιουργήσετε μια λίστα με λέξεις-κλειδιά και αντίστοιχους όγκους αναζήτησης. Αν έχετε πρόσβαση σε έναν λογαριασμό Google Adwords, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Keyword Planner για να το κάνετε αυτό. Αν δεν έχετε, μια δωρεάν επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε  ένα αντίστοιχο εργαλείο της SEObook (αν και πρέπει να δημιουργήσετε  έναν δωρεάν λογαριασμό για να το χρησιμοποιήσετε).


Τα δωρεάν εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών (SEO keyword research tools) δουλεύουν με τον εξής τρόπο: Για κάθε λέξη-κλειδί που εισάγετε, θα δημιουργήσει πολλές σχετικές ιδέες και θα σας πει τους όγκους αναζήτησης και τα δεδομένα εντυπώσεων για κάθε παραλλαγή λέξης-κλειδιού.Αυτό σας επιτρέπει να έχετε μια ευρύτερη εικόνα του τοπίου της αναζήτησης και σας δίνει μερικά περισσότερα στοιχεία για να αποφασίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να προτεραιοποιήσετε στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας.


Εκτός από τον όγκο αναζήτησης, είναι επίσης σημαντικό να κατανοήσετε τι παρέχει η Google ως αποτελέσματα αναζήτησης για μια δεδομένη λέξη-κλειδί σε ένα ερώτημα αναζήτησης. (Υπάρχουν και άλλες μηχανές αναζήτησης, φυσικά, αλλά οι βέλτιστες πρακτικές SEO επικεντρώνονται συνήθως στον αλγόριθμο της Google.) Τα αποτελέσματα αναζήτησης παρέχονται σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERP).


SERP είναι τα αρχικά των λέξεων Search Engine Ranking Page.


Το serp είναι απλά τα στοχευμένα αποτελέσματα που σας φέρνει η μηχανή αναζήτησης αφού έχετε γράψει τις λέξεις κλειδιά και έχετε πατήσει το κουμπί αναζήτηση. Αναλύοντας τις SERP για τις λέξεις-κλειδιά που σκοπεύετε να στοχεύσετε, μπορείτε να μάθετε αν τα αποτελέσματα αντικατοπτρίζουν τον τύπο προϊόντος ή υπηρεσίας που προσφέρετε, αλλά επίσης αν η Google θεωρεί ότι η πρόθεση είναι πληροφοριακή, πλοηγητική, συναλλακτική ή εμπορική.


Αν διαπιστώσετε ότι η φράση “ φροντίδα σκύλου” οδηγεί σε αποτελέσματα σχετικά με προσληφθέντες φροντιστές  σκύλων, παρά προϊόντα για φροντίδα σκύλου αυτό είναι μια ένδειξη ότι θα πρέπει να αλλάξετε τις λέξεις-κλειδιά σας. Μπορεί να αποφασίσετε να την αλλάξετε σε κάτι όπως “φροντίδα τριχώματος σκύλου” ή “προϊόντα φροντίδας τριχώματος σκύλου”, που ταιριάζει πιο κοντά με το πραγματικό προϊόν που προσφέρεται στον ιστότοπό σας.

 Μπορεί η φράση "προϊόντα φροντίδας τριχώματος σκύλου" να είναι μια φράση που αποτελείται από περισσότερες λέξεις και να την αναζητά λιγότερος κόσμος από τη φράση "φροντίδα σκύλου", όμως είναι πιο συγκεκριμένη σε σχέση με το τι αναζητούν οι χρήστες που είναι πιθανότερο να γίνουν πελάτες σας. Τέτοιου είδους keywords ονομάζονται “long-tail keywords.


Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εξηγήσουμε λίγο καλύτερα τι εννοούμε όταν αναφερόμαστε σε “long-tail keywords”:


Πρόκειται για τα keywords με τις λιγότερες αναζητήσεις, αλλά ταυτόχρονα αυτά που εκφράζουν πολύ συγκεκριμένες προθέσεις και χρησιμοποιούνται από χρήστες που βρίσκονται πολύ κοντά στην ολοκλήρωση μιας ενέργειας / αγοράς. Αποτελούνται συνήθως από 4-5 λέξεις ή και περισσότερες.


Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, όταν αξιολογείτε λέξεις-κλειδιά, ο όγκος αναζήτησης δεν είναι το παν. Η πρόθεση πίσω από κάθε αναζήτηση είναι επίσης σημαντική.

Υπάρχουν 3 τρόποι για να ορίσετε τις αναζητήσεις.

  • Fat head: Μονολεκτικές ή διλεκτικές φράσεις με πιο γενική πρόθεση. Για παράδειγμα, “σκύλοι” ή “διακοπές.”

  • Chunky middle: Διλεκτικές ή τριλεκτικές φράσεις με πιο συγκεκριμένη πρόθεση. Όπως “είδη σκύλου” ή “πακέτο διακοπών στην Ιταλία.”

  • Long tail: Διλεκτικές, τριλεκτικές, τετραλεκτικές φράσεις (ή μεγαλύτερες) με πολύ πιο συγκεκριμένη πρόθεση. Αυτές μπορεί να είναι κάτι σαν “αγορά κολάρων σκύλου online” ή “πακέτο διακοπών στη Λίμνη Κόμο, Ιταλία.”


Όταν επιλέγετε στοχευμένες λέξεις-κλειδιά, θα πρέπει συνήθως να αγνοείτε εντελώς τις Fat Head λέξεις-κλειδιά. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά συνήθως κυριαρχούνται από μεγαλύτερες επιχειρήσεις που έχουν τα μέσα να επενδύσουν σημαντικά στο SEO. Αντίθετα, εστιάστε σε λέξεις-κλειδιά από chunky middle ή long tail. Κατά κανόνα, αν βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας γύρω από τις λέξεις-κλειδιά του chunky middle, συνήθως θα κατατάσσεστε και για κάποιες σχετικές long tail λέξεις-κλειδιά.


Σε ορισμένες περιπτώσεις, το περιεχόμενο και η αρχιτεκτονική πληροφοριών του ιστότοπού σας καθορίζουν τη στρατηγική λέξεων-κλειδιών σας. Όταν κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών, μπορεί να συναντήσετε λέξεις-κλειδιά που επιθυμείτε να στοχεύσετε, αλλά δεν έχετε ακόμη περιεχόμενο που να τις ταιριάζει. Είναι επίσης πιθανό να βρείτε λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν στη τρέχουσα διαμόρφωση του ιστότοπού σας.


Για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, θα διαπιστώσετε συχνά ότι οι λέξεις-κλειδιά Chunky Middle ταιριάζουν καλά σε σελίδες αφιερωμένες σε μια κατηγορία ή υποκατηγορία των προϊόντων που πουλάτε, ενώ οι long tail λέξεις-κλειδιά είναι κατάλληλες για σελίδες προϊόντων. Είναι συχνά σοφό να χρησιμοποιείτε απλά το όνομα του προϊόντος ως τη στοχευμένη λέξη-κλειδί για τις σελίδες προϊόντων.


Όποιον τρόπο και αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε, έχει νόημα να αναθέτετε στοχευμένες λέξεις-κλειδιά σε υπάρχουσες σελίδες και να σχεδιάζετε νέο περιεχόμενο (όπως αναρτήσεις ιστολογίου, νέες υποκατηγορίες κ.λπ.) για άλλες λέξεις-κλειδιά υψηλής αξίας.Κάνοντας αυτό για κάθε ενότητα ή θέμα που αντιπροσωπεύει ο ιστότοπός σας θα σας δώσει πολλές λέξεις-κλειδιά να στοχεύσετε, μία για κάθε URL που υπάρχει στον ιστότοπό σας (και/ή σελίδες που σκοπεύετε να δημιουργήσετε).


Αυτή είναι η χαρτογράφηση λέξεων-κλειδιών και σας επιτρέπει να σχηματίσετε μια πιο καθορισμένη στρατηγική με μετρήσιμα αποτελέσματα.Με κάθε προσπάθεια κατάταξης για μια λέξη-κλειδί, μπορείτε να αξιολογήσετε αν μια συγκεκριμένη σελίδα και το περιεχόμενο κατατάσσονται όπως αναμένατε. Ο καθορισμός των στοχευμένων λέξεων-κλειδιών είναι απαραίτητος για τις μετέπειτα φάσεις υλοποίησης της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Πριν ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση, πρέπει να γνωρίζετε τις λέξεις και τις φράσεις που είναι πιο σημαντικές για την επιχείρησή σας.

 

 

 


Ακόμα πιο απλά - Τι είναι τα keywords και πώς χρησιμοποιούνται σωστά;

 

Σε αυτό το σημείο ίσως αξίζει να περάσουμε σε μια πιο απλοποιημένη ανακεφαλαίωση.

  1. Μια λέξη-κλειδί είναι μια λέξη που είναι κοινή στον κλάδο σας, μια που ένα άτομο που αναζητά στο διαδίκτυο είναι πιθανό να πληκτρολογήσει όταν ψάχνει για μια επιχείρηση σαν τη δική σας.


  2. Οι λέξεις-κλειδιά είναι ο πυρήνας κάθε καλής στρατηγικής Βελτιστοποίησης Μηχανών Αναζήτησης (SEO). Σκοπός τους είναι να προσελκύσουν και να ταιριάξουν με τους όρους και τις φράσεις αναζήτησης των υποψήφιων αγοραστών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η εύρεση των σωστών λέξεων-κλειδιών απαιτεί έρευνα. Θα χρειαστεί να βρείτε και συχνά να βελτιώσετε τις λέξεις-κλειδιά σας για σαφήνεια, ακρίβεια και κοινή χρήση.


  3. Εκτός από τις λέξεις-κλειδιά, υπάρχουν και οι φράσεις-κλειδιά. Αυτές είναι μεγαλύτεροι όροι που εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό με τις λέξεις-κλειδιά. Οι φράσεις-κλειδιά είναι καλές για να βελτιώσετε την οργανική σας προσέγγιση, αλλά απαιτούν προσεκτική ισορροπία, όταν έχετε μικρότερη επιχείρηση.


  4. Καλό είναι να γνωρίζετε ότι οι μονολεκτικές λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούνται έντονα από μεγάλες εταιρείες - Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το να μην εμφανίζεται η επιχείρησή σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.


  5. Επιπλέον, θα χρειαστεί να ανακαλύψετε μέσω της έρευνας λέξεων-κλειδιών ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας ώστε να μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο που τις χρησιμοποιείτε ή να επιλέξετε άλλες λέξεις-κλειδιά, ώστε το περιεχόμενό σας να μην κατευθύνει την επισκεψιμότητα στις σελίδες προορισμού των ανταγωνιστών σας.


παράδειγμα: Υποθέστε ότι ένας χρήστης ενδιαφέρεται για βιταμίνες και συμπληρώματα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Ένας τέτοιος χρήστης μπορεί να πληκτρολογήσει λέξεις όπως "ψευδάργυρος," "βιταμίνη C," και ούτω καθεξής. Για τα φαρμακεία και τα καταστήματα με συμπληρώματα διατροφής, αυτές θα ήταν σημαντικές λέξεις-κλειδιά. Aυτά τα διαδικτυακά καταστήματα με συμπληρώματα διατροφής θα ήθελαν να ενσωματώσουν αυτά τα keywords  σε αναρτήσεις ιστολογίου. Θα ήθελαν να τις χρησιμοποιήσουν σε επικεφαλίδες, σε σελίδες προορισμού, σελίδες πωλήσεων, αναρτήσεις ιστολογίου, και ούτω καθεξής.


Η φυσική χρήση αυτών των λέξεων σε έναν ιστότοπο είναι αυτό που προσελκύει τους χρήστες που αναζητούν στο διαδίκτυο.Για παράδειγμα, όταν πληκτρολογώ τη λέξη " γλυκά " σε μια αναζήτηση λέξεων-κλειδιών σε περιηγητή, βρίσκω μια λίστα με ιστότοπους ζαχαροπλαστείων που πωλούν γλυκά . Όταν κάνω κλικ σε έναν, βρίσκω τη λέξη " γλυκά " κυριολεκτικά παντού σε αυτές τις σελίδες. Αυτό δεν είναι τυχαίο. 


Τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google δημιουργούνται και οργανώνονται όχι μόνο από τη δημοτικότητα και την εξειδίκευση μιας λέξης-κλειδί, αλλά και από επαγγελματίες αξιολογητές που εργάζονται για την Google. Αυτές οι αξιολογήσεις επηρεάζουν την κατάταξη της αναζήτησής σας και την προσαρμόζουν σύμφωνα με το πόσο σχετικό, πρωτότυπο και καλά οργανωμένο είναι το περιεχόμενό σας.


Οι κατατάξεις της Google ευνοούν περιεχόμενο που είναι:

  • Νεότερο από άλλο περιεχόμενο

  • Πιο εκτενές από παρόμοιο περιεχόμενο

  • Καλύτερα οργανωμένο

  • Περιέχει σελίδες με βίντεο Ανανεωμένο πιο πρόσφατα από παρόμοιες σελίδες

 

Για αυτούς τους λόγους, οι λέξεις-κλειδιά σας θα πρέπει να είναι:

  • Ενσωματωμένες σε τίτλους και επικεφαλίδες

  • Ενταγμένες γραμματικά στο περιεχόμενό σας

  • Τοποθετημένες μέσα ή κοντά σε περιεχόμενο βίντεο Ενσωματωμένες σε αυθεντικό, εκτενές, γραπτό υλικό.


Αλλά πάνω απ' όλα, οι λέξεις-κλειδιά σας θα πρέπει να επιτυγχάνουν μια ισορροπία μεταξύ ευρείας χρήσης και ακρίβειας.


Αν έχετε απορίες ή θέλετε να μάθετε πώς η επιχείρησή σας μπορεί να γίνει πιο ανταγωνιστική στον διαδικτυακό χώρο, επικοινωνήστε με τον Βλαδίμηρο - 📞 6974462633




25 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Comments


bottom of page